Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chystám se koupit ojeté auto. Chtěla bych se zeptat, co všechno budu muset zařídit? - Pán odhlásí auto ve svém městě, já si ho přivezu domů a přihlásím ho ve svém městě? (co k tomu potřebuju?) A kde a jak se platí eko daň, pojistka a jaké další nezbytnosti musím zařídit, aby auto bylo ofciálně moje, mělo všechny náležitosti? STK má, takže ohledně ní rady nepotřebuji. Díky. Lucie
Převezmete doklady v pánově městě a tam taky pojistíte auto bez pojištění se nesmí jezdit.Ve svém městě auto zaregistrujete na nového majitele.Podotýkám, že musí mít STK a Evidenční kontrolu na vás.Registrace je za 800,- a Ekopoplatek je podle toho jakou Euro normu auto splňuje.Malá rada:auto starší jak 5 let nekupujte v konečném důsledku se taková ojetina prodraží.
Co znamená, že musí mít stk a ev. kontrolu NA MĚ? A pokud auto pojistku ještě má, mohu si ho odvést domů a pojistit až tady po vypršení staré pojistky?
Díky i za radu, ale já jsem studentka, takže na auto, které je mladší pěti let opravdu nemám
To znamená,že protokol bude vystaven na Vás.Zkuste si projít v této rubrice administrativu třeba najdete pro Vás přijatelnější řešení.Jakmile na vás původní majitel provede odhlášení je jeho zelená karta na nic.
Nezlobte se, ale stále to nechápu. STK je hotová, pán říkal do roku 2011. Ale dělal jí on, tak jak zařídím aby byla na mě napsaná, když už je hotová na něj?
- pán si splní zákonnou povinnost a na registru vozidel v místě svého trvalého bydliště nahlásí změšnu vlastníka, tato změna bude vyznačena v elektronické řásti registru vozidel i ve velkém technickém průkaze, v kolonce "odhlášeno-převedeno na" bude uvedeno Vaše jméno a adresa bydliště