Nejste přihlášen/a.
podívej se.. pokud to nepadá do nouzáku, tak bych do toho vůbec nehrabal... pištění v nízkých otáčkách je normální... to turbo taky má určitě něco za sebou, takže bude hlučnější.. já bych jen zkontroloval pro info, jak je na tom hřídelka s vůlí a jestli třeba nejsou okousané kompresorové lopatky, popřípadě to můžeš zkusit nalogovat... do větší akcí bych se nepouštěl..přehnaná péče někdy přináší opačný efekt
Jestli to jede a při vyšších otáčkách to nespadne do nouzového režimu, bude regulace turba s velkou pravděpodobností v pořádku.
Co se týká toho syčení, chce to zkontrolovat poslechem celé sání, případně výfuk. Také to může dělat podtlak třeba na posilovači brzd nebo někde netěsná hadička nebo spoj. Ale to musí udělat někdo u auta, od klávesnice to neopravíme.
musíš načíst diagnostikou at se ví jestli ti tlak chybý či je velkej
leč s oblibou to dělá zatuhlá regulace na turbu tu je o tom celé téma dieselpower.cz/...
když sem to naposled měl u kamaráda tak říkal, že turbo nemá žádnou vůli ani olej mi to nežere. Včera sem zkoušel zacpat na radu vejfuk a taky to nešlo takže by tam díra neměla bejt. Ještě mě napadlo, že to může být i vykuchaným katalizátorem. Ale pak sem si uvědomil, že to pískalo i předtím, ale asi ne tak nahlas. Syčení mi zkoušeli opravit v servisu kde zaslepili EGR a zkoukli veškeré hadice a nic.
Ikdyž moc tomu servisu nevěřím, jelikož sem to pak kontroloval a hned hadice za durbem měla vůli, tak sem tam volal a bylo mi zděleno, že malou může mít. U kamaráda sme měnily těsnící gumičky a itak má menší vůli asi špatnej bajonet.
Myslím, že regulace je ok, můžu to točit i 4000ot. a nespadne do nouzáku. Takže myslíte, že kdybych to dal jen preventivně vyčistit, že bych tomu spíš mohl víc ublížit?
Asi zatím někam jen zajedu kde to nalogujou a udělaj test těsnosti okruhu nebo to zkusím u kamaráda.
Jde oto, že předtím sem měl golfa 3 66 kw a tam nebylo turbo vůbec slyšet a po koupi nového je to pro mě nezvyk.
pokud je kuchlý kat tak pištění turba jde o dost víc slyšet... však zkontroluj co se dá a uvidíš... je to na tobě ale já se držím hesla, že když něco funguje tak do toho raději nehrabat... až ti to začne padat do nouzáku nebo dělat nějaké problémy tak pak bych o tom uvažoval... spadne ti to do nouzáku pokud je odchylka tlaku větší tuším o 0,2bar po dobu několika sekun, v serii turbo tlačí cca 1 bar
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.