Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Životnost motoru udaná výrobcem

Od: kokolore odpovědí: 5 změna:

Ahoj mam fiat ducato 2,5l D rv. 94 po 200000 km mi začal prosakovat olej do vody ( emulze v chladiči) Na motoru byl za tu dobu měněn akorát olej a fridex obojí pravidelně. zajímá mě co je třeba na autě opravit nebo nechat zkontrolovat když už bude stát v servisu. popř. jestli má cenu ho vůbec nechávat opravovat. jakou životnast vlastně má ten motor? díky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

To Vám jen povolilo těsnění pod hlavou válců, stačí ho vyměnit, pokud není zdeformovaná těsnící plocha, která se pak musí ještě navíc přebrousit.

 

zztop*
hodnocení

0x

Nepřipletla se vám tam chybka? Nebo máte tuhle dodávku od nova a můžete si ručit za ty kilometry? 200tkm je na dodávku z roku 94 nějak podezřele málo. Pak podle možné pravosti kilometrů bych se rozhodoval co dál s tím.

Pokud se vám tam připletla chybka a chybí nulka a jsou to 2mkm tak to bych už do toho asi ani neinvestoval. Pokud jsou to opravdu 200tkm tak bych investoval. Zjevně vyměnit těsnění pod hlavou. Při té příležitosti zkontrolovat hlavu (nejlépe u nějakého motoráře) na těsnost, rovinnost, atd. Podle druhu rozebírání zkontrolovat kliku, písty a samozřejmě vyměnit rozvody když se stejně budou sundávat. Turbo asi nemáte když píšete jen 2,5 D takže tam nic. Silentbloky, čepy, manžety jestli jsou třeba. Prostě to musíte vědět vy do čeho je třeba investovat co kde bouchá, mlátí jak se auto chová.

Prostě podle peněz a doby co to auto chcete bych investoval. Dodávky přežijí klidně milion. Nesmíte totiž věřit těm stočenkám v našich bazarech kdy auto z roku jako máte vy má jen pár kilometrů (např. 200tkm)

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

ten motor klidne nalita pul mega km , to mas jen praskle tesneni pod hlavou. Staci to vymenit , neni to nic extra a pri tomto najezdu je to normalni.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Neřekl bych že záleží zda má najeto dvěstětisíc nebo 2 miliony!Dle mne záleží na celkovém stavu nejen motoru,ale i zbytku auta zda-li za to stojí oprava či ne. Pravděpodobně fouklo jen těsnění,sundat hlavu dát ji motoráří otlakovat a srovnat,vyměnit těsnění ,šrouby hlavy (po demontáži hlavy se mají dávat nové!),dát nové rozvody a bude jezdit dalších xxx tisíc km.Nezapomnět vyměnit olej a nemrzku ,ale nejprve pročistit chladicí soustavu!

erikch*
Kromě řešení těsnění hlavy samozřejmostí je průplach olej,nové šrouby hlavy podle nájezdu i rozvody a další provozní veci-podvozek,brzdy atd...no a investici zvaz podle stavu koroze...každopádně dodávky(práv.auta) si stále drží svou cenu,narodil od osobních...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]