Nejste přihlášen/a.
je to jedna z nejrozšířenějších otázek na poradte, tak zadej HLEDAT.
jinak v rychlosti. stálé plus přímo od baterie přes pojistku, která se dává co neblíže k baterii, na zesilovač svorka plus. kostru (minus) někde poblíž zesilovače z karoserie na zesilovač svorka GND. od rádia signálním kabelem (2x2cinch) do zesilovače. od rádia od spínaného plus, nebo od napájení antény + k zesilovači na svorku REM.pokud by byl pod stálým proudem, tak za pár hodin sežere baterii. signální kabely by neměly vést v blízkosti napájení zesilovače. tzn. každé vést po jiné straně auta. zesilovač umístit v kufru poblíž SW (já ho mám přišroubovaný zezadu na SW. zesilovač stačí jednokanálový, pokud bude více kanálový, vzít ze svorek jeden kanál na SW, dodržet polaritu. ostatní kanály je možno použít pro zadní repro. je možno podle potřeby na zesilovači kanály můstkovat pro větší výkon. tzn. vzít plus z jednoho kanálu a minus z druhého. pro zapojení doporučuji koupit rovnou nějakou sadu na zapojení, např. ahifi.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.