Felicia při první startu chcípne a pak OK

Od: Datum: 06.08.14 02:29 odpovědí: 5 změna: 08.08.14 09:53

Zdravím,

poslední týden mám problém s moji felici.

Když nastartuji po delším stání (přes noc nebo po směně v práci). Tak felicie prostě chcípne. Motor nepřekročí snad ani 300otáček a klepe se. Pokud přidám plyn slyším, lehké střílení jak se snaží rozjet..jako by mu chyběl vzduch, ale potom chcípne. Když nastarutuji znova tak motor běží naprosto vklidu. To samé pokud nastartuju a hned vypnu klíček. Podruhé už to krásně naskočí a udělá to až se auto odstojí. Co by to mohlo být? Svíčky jsou OK. Klapka by měla být čistá. Auto jede v pohodě. Jak na benzin tak LPG.

Jedná se o 1.3, 50kW MPI.

doplněno 06.08.14 02:35:

Zapomenul jsem podotknout, že palivový filtr je měněn.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.08.14 08:52

Otáčíš klíčem hned bez čekání z polohy 0 na polohu 2 Start? Většina bab to tak dělá, že spínačkou otáčí jak klíčem zámku od dveří. Prostě zasunou a zatočí hned nadoraz.

Čerpadlo pak ani nestihne soustavu natlakovat a už ten první tlak upouští vstřikovače při startu.

Klíč otoč na kontrolky do polohy 1 a počkej,až dobzučí čerpadlo a cvakne relé. Až po těch 2 sekundách startuj motor.

Pokud nepomáhá, tak nové čerpadlo. Staré už nedá potřebný tlak a pokud je hlučné, brzo odejde úplně. Tlak si nech změřit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bason
Datum: 06.08.14 10:19
Samozrejme ze cerpadlo necham natlakovat. Cerpadlo je tiche a neslysim ho vubec za jizdy.
Zkousel jsem i ze jsem dal klicek do prvni polohy nekolikrat za sebou dokud čerpadlo neprestalo hucet pri otoceni klicku. A udelalo to same.
Datum: 06.08.14 10:58

moje felda dělá to samé...někdy po delším stání chytne až na potřetí.. Mám přestavbu na cng. Na druhou stranu mě to nijak netrápí, hlavně, když naskočí :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.08.14 12:13

Tak vyměnit hadičku pokud je spuchřelá a většinou je od spodku sání svodů na přetlakový ventil vratky do palivové lišty (je to před akumulátorem).

Taky může blbnout imobilizer. S jiným klíčem to dělá to samé?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bason
Datum: 08.08.14 09:53

Tak závada vyřešena..byla to banalita..sekl se mi plovák a stále mi ukazoval čtvrt nádrže..tím pádem jsem myslel, že mám benzín. Pak jsem se postavil v kopci a plovák se nějakým způsobem odeskl a já se zděsil, že vlastně už jsem skoro na dně. Natankoval jsem a auto funguje v pohodě :D :) ale díky za všechny rady!

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.