Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kango basti olej

Od: bambula* odpovědí: 2 změna:

Renault Kango 1,4 osmiventil najeto 14O tisic puvodni majitelka zadny divoch pasivni ridic, zacal kourit behem 1O km a bastit olej litr na 100 km. Mechanik vymenil gumicky na ventilech zadna zmena, pote pistni krouzky zadne zlepseni, vymenil trysky, v chladici zadna mastnota v oleji zadna voda a nyni kouka do motoru jak opaleny spoluobcan do hodin a nevi jak dal.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd*
hodnocení

0x

Začal bych výměnou mechanika, jeho metoda pokus - omyl dost leze do peněz...

 

trtr
hodnocení

0x

Zdravím, asi tak, když to papá olej, tak kouknu jestli olej není ve vodě, pak zkusím tlaky ve válcích a pak teprve něco měním. Může být prasklá hlava či blok a olej teče do spalovacího prostoru, ne za vším jsou kroužky. Pozor, prasklina mnohdy moc vidět není a už za tepla se pěkně roztáhne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]