Přidřený vstřikovač?

Od: Datum: 04.08.14 18:24 odpovědí: 8 změna: 05.08.14 16:35
avatar

Zdravím. Už aspoň 4 měsíce mě trápí neklidný volnoběh. Dnes sem zkoumal jestli motor nepřisává falešný vzduch a slyšel jsem klepání jakoby ventilů z motoru,ale spíš než z motoru to klepání šlo od sání...může to být špatný vstřikovací ventil? Ráno,nebo prostě když je motor studenej,tak to klepání je slyšet i v kabině auta. A neškodí ježdění se špatným vstřikem motoru? Za jízdy je motor klidnej a tichej.

Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: trtr
Datum: 04.08.14 19:54

Dobrý den, pokud se vstřik poškozený, tak je samozřejmé, že to motoru nesvědčí. Pokud je opravdu slyšet klepání, tak buď je špatná ventilová vůle, nebo v motoru probíhá detonační hoření. Co se týče volnoběhu, tak může být zatuhlý motorek nastavující volnoběh. Co se týče vstřiku, můžete zkusit aplikovat do paliva například aditivum VIF či čistič vstřiku. Nejdříve je ale třeba projít případnou závadu mechanickou.

Nemáte knihu Jak na to? Je tam úplně všechno. :),

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 04.08.14 20:13
avatar

Volnoběžný ventil jsem vyčistil a zdá se být vpořádku,VIF jsem do benzínu také přidával. Knihu Jak na to mám.

doplněno 04.08.14 20:48:

Ventily to snad nejsou,stačí zvýšit otáčky motoru na 1500ot.min a už to není slyšet

Datum: 04.08.14 21:19
avatar

nezlobí tě náhodou EGR ventil zkus ho vyndat vyčistit popřípadě zaslepit

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 04.08.14 21:57
avatar

dvakrát sem ho čistil,napotřetí zaslepil,ale auto má stále divný volnoběh

Datum: 04.08.14 22:39
avatar

zkoušels jestli něco nepíše diagnostika? jak sou na tom svíčky,zapalovací káble,a palivový filtr?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.08.14 16:31
avatar

Svíčky,zapalovací káble a palivovej filtr,bylo první co sem měnil... moje diagnostika se bohužel nechce spojit s ECU ... vyblikáním závad jsem zjistil minimálně 5 chybových kodů,ale některé sem si tam zapsal určitě sám,třeba odpojením egr ventilu,odpojením lambdy,odpojením MAP senzoru,...chtěl sem vymazat chyby odpojením baterie,tak sem ji přes noc odpojil,ale závady zůstávají a to i po ujetí cca 1000km,asi se musí smazat přes diagnostiku

Datum: 05.08.14 09:58

Co nějaká hadička podtlaku nebo odvětrání? Mě to u SPi dělala hadice odvětrání nádrže (byla spuchřelá v ohybu). Když jsem jí odpojil a odvětrání udělal jako na verzi s karbem (Favorit - hadička volně u zadní nápravy), tak se volnoběh uklidnil a stojí a má pravidelný chod skoro jako elektromotor

Lambda na diag. ukazuje hodnoty?

doplněno 06.08.14 21:31:

U nádrže už to není tak horké. Hadice odvětrání a vyrovnání tlaku nemají takový vliv na chod motoru. To spíš při nalévání (tankování) nádrže nebo dlouhá jízda, kdy vlivem podtlaku při špatných hadicích palivo přestane téct i když je v nádrži paliva dost.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.08.14 16:35
avatar

Podtlakový hadičky jsem kontroloval a jednu i měnil,ale jen v motorovým prostoru u nádrže se podívám

Budu muset sehnat někoho šikovnýho s diagnostikou a uvidí se

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.