Nejste přihlášen/a.
Nazdarek všem.Prosim poradte mam opel agila a vede se jako N1,přitom je takovej prcek je tam ta mřižka
a otazka je jestli je ještě povinna , nebo ne?!Předem všem moc krat Diky.
Melo to zacit platit nekdy ted od dubna. Ani nevim, jestli zacalo nebo ne, kazdopadne Tobe to muze byt jedno.
Nenutnost mrizky dle toho evropskeho predpisu je jen u novych typu aut - novych homologaci rovnou bez mrizky. Pokud mas tedy auto homologovane s mrizkou (jako ze jiste mas), nemuzes ji jen tak odstranit.
Jedine pak, jak pise ALF. V poverene zkusebne projit celym testovacim a homologacnim procesem...
pokud je kategorie N1 z výroby,lze jí (mřížku) odstranit jen se souhlasem výrobce-akreditovaného zástupce při splnění jím stanovených podmínek, změní se přitom technické údaje vozidla a kategorie na M1,jde o přestavbu, individuální, poud se jedná o auto přestavění z M1 na N1, lze opět přestavět firnou,která mřížku montovala a má k tomu licenci od MDCR, napříkla firma MTX,tyto firmy s licencí ke hromadným přestavbám mají oprávnění zapsat přestavbu do velkého TP, následně požádáte o zpáis změny do registru vozidel...pokud došlo při přestavbě vozidla z M1 na N1 ke snížení počtů míst k sezení, může být přestavba zpět na M1 problematická, resp. finančně neúnosná, při p§vodní přestavbě se totiž někdy odstraňují nevratně kotevní úchyty sedadel...znamení to zpětně výměnu podstatné řčásti podlahy resp. celé karoserie...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.