ŘJ xenonu je vadná náhrada za HID?

Od: Datum: 01.08.14 23:47 odpovědí: 5 změna: 16.10.14 16:49

Zdravím, mám podle VAG špatnou řj xenonu u jednoho světla. Co sem koukal originál vychází na pěkně mastně cenově. A teď sem náhodou našel toto http://e-autodoplnky.cz/xenon…k-xenon-kit-slim-digital.html

Moje otázka zní zda by to tím šlo nahradit sa tím by odpadlo řešení koupš originál řj? Zda by stím nebyl problém co se týče aby se to i nadále chovalo jako klasika xenon? Aby to prošlo na STK a u PČR? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.08.14 01:18
avatar

mám kamaráda co na svém vw golf nahradil xenony HID sadou cca za 900kč a nou problém

doplněno 02.08.14 12:08:

pokud auto mělo origo xenony nevidim důvod proč by neměli jít nahradit jinejma xenonama nebot elektronika,naklápění a vše co tam má být zůstává jen se vymění výbojky a elektronika jenž je rozsvěcí

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.14 01:49
avatar

Tzv. HID xenony jsou nelegální svinstvo. Zažil jsem dopravní nehodu způsobenou oslněním tímto šmejdem. Policie si toho možná při kontrole nevšimne, pokud je to přímo neoslní. Na STK bude problém - pokud se při kontrole světlo ani nehne a ještě bude svítit moc nahoru, je to těžká závada.

Jak se chyba projevuje? Nesvítí výbojka nebo nefunguje automatický káklon? Vyměnit se to asi bude dat, jednoduchost výměny záleží na typu patice pokud nesvítí výbojka. Pokud je vadná jednotka, možná nebude automaticky korigovat nastavení a bude svítit do očí protijedoucím. Btw. možná by ji šlo opravit - je to vlastně jen snímač náklonu na zadní nápravě a servo ovládající sklon světla. Tipnul bych na nějakou oxidaci kontaktů nebo přerušený vodič.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.14 09:44
avatar
...no řekl bych ze "hlavním" svinstvem je premrstenost cen čehokoli od některých automobilek(VW zdatně drží prapor)...a ohledně oslneni-ono se v podstatě štaci při projíždějícím autě v protisměru koukat na svou pravou stranu,krajnici,a během tech par vteřin si protijedoucí "muže" svítit třeba dalkovyma(což je mnohem. vetší svinstvo-ti co "nestihnou" přepnout světla) a nemám s tím problém...samozřejmé když cucim do protijedoucích rozsvicenych světel,ještě třeba i za deště,kdy se to běžky od mokré silnice odrazí, nemůžu se pak divit,ze jsem "oslnenej"...je to otázka par nočních jízd kdy se na to budu soustředit a fakt je po pro lemu...
doplněno 02.08.14 13:06: ...je to na širší diskusi-nicmene bohužel dnes už tak nějak není na výběr,pokud si chci koupit nové auto,i nižší třída,tak v něm dostanu EGR ventil,filtr pevných částic,start-stop systém atd.atd. zkratka spousty ekokurvitek která nepotřebují,nechci,a v reálu ani na čistotu ovzduší nemají vliv...u spousty modelu,motorizací už spousty let nemám na výběr,zda chci osvětlení klasikou žárovkami nebo xenony...a proč na to mám doplacet?ono je to. všechno o tzv.umělém zastarávání vyrobku-cili cílem není kvalita a životnost ale znovu prodej díky obrovské nadprodukci všeho...A s těmi marže Maine podle vejce falešným informacím,ze na vyrobeném autě ma automobilka zisk sotva par procent(vy stejné jako všichni taky nedelate cokoli kvůli zisku par procent-to je utopie)...z velmi dobrých zdrojů(výše postaveni známy ve Škoda a.s.) vim ze výrobní cena jednoho vozu(cíli komplet materiálové,energetické,lidské zdroje) je lehce pres sto tisíc...a za kolik pak se třeba Oktavka prodava-za stopadesat asi ne ze-takze to nebude marže par procent...pak zároveň není důvod podporovat nenazranost na cenách dílu s tím ze jsou vlastně automobilky chudacci a musí si.vydělat alespoň na dílech...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.14 12:27
avatar

Základní hloupost je kupovat starou, původně velmi drahou plečku nebo i nové auto plné nejdražších tehnologií s nějakým průměrným nebo podprůměrným příjmem. Vyměnit žárovku H4 není problém, ta stojí 30 Kč. Prostě při koupi auta se musí myslet i na to, že čím dražší původně auto bylo, tím dražší bude jeho údržba. Znám lidi, kteří si koupí moderní, ale totálně ojetý diesel a potom jim auto stojí v garáži když se vysype třeba vstřikování a oni nemají 20 tisíc na opravu. Znám i člověka, který s mizernými příjmy koupil velké BMW aby si zvedl sebevědomí a potom se málem zblázil, když jsem stáhnul okno - nevěděl jsem, že je to pokažené, že už nepůjde zpět a že nemá na opravu. Potom se mu pokazilo cosi v motoru a s machrováním byl konec. Věřím, že pokažené světlo by taky nějak zbastlil a potom klidně oslňoval. Btw. na STK velmi rádi za nelegální xenony auta "pohřbívají", protože pokud by to pustili, koledují si o ztrátu licence.

Přemrštěné ceny dílů nelze výrobcům vyčítat, na nových autech mají dnes minimální marže a tak se hojí na dílech které jsou unikátní a nikdo jiný je nedokáže vyrobit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kostra
Datum: 16.10.14 16:49

ahoj muzes mi pslat tel.zavolam ti a reknu

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.