Nejste přihlášen/a.
Pokud jste najel v kuse 420km a je dobré dobíjení, měla by být naprosto nabitá, pokud jste ji měřili voltmetrem po nastartování - při běžícím motoru, a měřák ukázal pouze 9V (měl by ukázat něco okolo 13,4-14V) bude něco se soustavou dobíjení (špatný alternátor, regulátor v alternátoru, atd.)
ujel do prace a tak , takze spis kolik km je cca jedna jizda , co jste mel vse zapnute atd... bylo by , ale vhodne ji otevrit zkontrolovat stav vody v baterce a pujcit si nabijecku a dobit ji doplna. At se pak zazacatku chladnych ran nedivite.
zkontroluj dobíjení a měř volty na baterii při startu neměli by jít pod 8V dále očisti svorky a kontakty baterie,očisti to plusový oko na alternátoru a zkontroluj očisti ukostření kastle a motoru popřípadě si natáhni novou kostru z baterie přímo na motor
osobně bych baterii vyndal celonočně nabíjel a pokud bych do 14 dnů nenastartoval tak bych šel pro jinou silnější a ne starlaine nemam s nima dobrý zkušenosti pokud chceš nákou levnější tak já si sehnal za dobrou cenu proforce a mám jí 3 roky a nevim o ní
nevím jak máte baterii starou a co se s ní vše dělo...ale pokud to není bezudržbová/kde se nikam nedostanete/doporučuji změřit hustotu elektrolitu v jednotlivých článcích/hustoměrem na baterie/ a i laik pozná podle popisu na plováku kam hladina vystoupila co má dále dělat-jestli je to na 100% nebo dobít..nebo vadný článek...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.