Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Chtěl bych poradit:Mám volksvagen Touran motor 1.4 TSi a stává se mi,nedělá to pořád.Když jedu většinou do kopce a točím motor tak mi při vyšších otáčkách někdy škubne.Nevíte čím to může být?A nebo mi to připadá když je ten motor už ohřátý tak mi to škubne do kopce při vyšších otáčkách.Děkuji předem za odpověd.
Tyto moderni turbo motory jsou velmi citlive na palivo, tento jev se deje pri mene kvalitnim palivu. Mel jsem Insigniii (benzin 2.0 Turbo) a cerpal na Shellce, jednou na sluzebce jsem vzal u noname cerpaci stanice a stalo se mi presne to stejne, hned jsem to resil v servisu a ve vysledku to bylo palivem...
Jenže palivem, pokud to není polská sračka, to v naprosté většině případů není. Velký vliv má lambda sonda, která časem ztrácí na rychlosti reakce, může se i připojit MAF senzor při nějakém znečištění aj. A jelikož jsou nové motory náchylné na cokoliv, málokterý mechanik vlastně tuší, co se děje. Značkový servis už vůbec ne !
Na Superbu 1,9 TDi AWX mi nešel nastartovat teplý motor. V servisu Škoda byla první reakce - startér netočí ve správných otáčkách. Přitom točil podle sluchu stejně rychle jako jindy a závada se stala ze dne na den. Jeden garážový mechanik mi poradil odpojit čidlo teploty chladící kapaliny. To je 4 vývodové a jeden pár kontaktů nešlapal jak měl. Spravilo to čínské čidlo za 140 Kč a chvilka práce.
Na druhém benzínovém autě mi motor při otáčkách kolem 3000 při akceleraci pocukával. Byla to lambda, která měla snížené napětí. ŘJ to vyhodnotila jako chudou směs a přidala. Spotřeba šla na 2 násobek !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.