Nejste přihlášen/a.
Ahoj vsem.potrebuju poradit.jaky je rozdil mezi skoda octavia 1.9 tdi a 2.0 tdi? vim o filtru pevnych castic,ten maji obe dve,ze? nevim k cemu se mam spise priklanet pri koupi.kazdy rika necoo jineho
boze muj to co tady padlo jsou hole kraviny pravda je pouze vysvetleni pojmu FAP
slecno nebo mlada pani: predem bych na motor 2,0 TDi zapomel nechce s emi vysvetlovat proc,ale kratce neoc zmnim.
1,9 tka bude zrat az o 2 litry min vykonove zenske urcite staci kdyz se nachipuje je to hodne svizne auto sma ten motor mam ve fabii a jede to hoodne dobre a to nemam velkou upravu vaha je jen o 100kg vic,takze zhnilejsi to tak neni.
za 1,9tku je levnejsi pojistka, levnejsi dily, spolehlivejsi motor je kravina,ze nema DPF,protoze se dovazi auta z DE,dke ten filtr byl aj na tento motor! je kravina,ze 2,0 TDi ma DPF,protoze se tento motor delal i bez DPF!
na motoru 2,0 TDI jsou mnohem,ale orpavdu mnohem razsi vstrikovace,praskaji tam hlavy jak na bezicim pasu, samozrejme spousta dilu je drazsich a jedine plus co ma ten motor je vykon a 6stivaltova prevodovka,ktera taky spolehliva zrovna neni.
pro zavodnika a automechanika co ma dily za cenu jako ja to neni spatne,protoze par uprava z toho motoru jde dostat 200 kw jak nic uz jen obyc chiptuning udlea aj 140 kw tkaze neposlouchat blbe... co tady pisou,ze tma nejd enic upravit,protoze to jsou nejvic upravovane diesely na svete
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.