Výměna rozvodů a reklamace při poškození?

Od: Datum: 17.07.14 21:35 odpovědí: 7 změna: 18.07.14 11:56

Zdarec, lidičky!
Chci nechat měnit rozvody, ale rád bych si zakoupil sadu sám (cena o cca. 1/3 levnější než u mechanika a navíc bych ji měl bez DPH !).
Pak by mě ale zajímalo: když bych si chtěl tedy nechal měnit rozvody, koupil si kvalitní sadu sám (např. INA / BOSCH / SKF), nechal ji vyměnit mechanikem a např. by časem praskl řemen, jak popř. u koho reklamovat?
Mechanik se bude vymlouvat na špatnou sadu a bude tvrdit, že z jeho strany bylo vše OK, prodejce zase bude tvrdit, že sada byla OK, ale byla špatně provedena výměna... Řešil jste někdo podobný problém?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 17.07.14 21:44
avatar

Řeším podobné problémy z jiných oborů.
Zákazník si koupí svoje dlaždičky (nekvalitní) a pak se diví, že je větší prořez, že dlažba při řezání praská - kdo je zodpovědný za větší spotřebu dlažby? ...
Zákazník si koupí vlastní podlinkové světýlko do kuchyně a pak přemýšlí, proč za půl roku odejde. Kdo zaplatí demontáž, aby mohlo být odvezeno na reklamaci?...

Najděte si mechanika, který je schopen a ochoten kvalitní materiál koupit za cenu, kterou máte Vy...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.07.14 21:45
avatar

Nejspíš jste si odpověděl sám, v takovýchto případech se stejně k "vině" nikdo dobrovolně nehlásí, řeší se to zpravidla soudem a znaleckými posudky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.07.14 21:48
avatar

To je akademická otázka.Reklamovat by jsi to musel jen u mechnika,to je ten poslední článek.Mechanik by mohl reklamovat vadný řemen u výrobce,pokud by měl v ruce nějaký doklad,Je to stejný postup,jako když si koupíš např.topnou spirálu do pračky a montáž bude dělat opravář praček,nebo jakýkoliv jiný příklad.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: buss®
Datum: 18.07.14 00:08

Mechanik odpovídá za díl dodaný zákazníkem? Takto se to dělalo za bývalého OZ, protože díl koupený zákazníkem měl záruku 24 měsíců, kdežto servismanem jen 6. Viz hospodářský zákoník, vztah dodavatel - odběratel.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 17.07.14 22:30

To je otázka do pranice, zboží je vaše, odpovídá prodejce, mechanik za montáž, není přece ve vztahu k dodavateli, že? Když se něco stane ...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.07.14 01:28
avatar

a stojí ti ty ušetřený peníze za to? dej to do značkovýho servisu nebo známýmu servismanovi a nech všechno na nich. Proboha proč si komplikujete život. Rozvody se mění jednou za X let, takže úspora může být až padesátník denně, že jo. No to je teda výhra.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.07.14 11:56
avatar

pokud dodáte vlastní díl a najdete někoho kdo vám to bude ochoten namontovat tak pokud se něco stane budete jen stěží dokazovat že to je vina mechanika osobně bych hledal mechanika kterej mi to udělá komplet za mnou akceptovatelnou cenu

navíc tu co vim pokud si někdo přinese díl svůj tak to odmítaj mechanici dělat nebo se zříkaj záruky

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.