Zavzdusnene brzdy

Od: Datum: 11.07.14 11:21 odpovědí: 5 změna: 11.07.14 17:10
avatar

Asi pred mesicem jsem dala auto do servisu s tim, ze je potreba udelat predni brzdy. Nejsem automechanik, takze si jen pamatuju neco jako cepy a kotouce :) kazdopadne pedal zabiral hned nahore, takze jsem mela chodidlo vyvracene. Pan rikal, at prijedu, ze to odvzdusni..OK, stalo se. Ale ted opet zabira pedal naplno uz ani ne v pulce doslapu. tak nevim, zda je mozne, aby se brzdy opet zavzdusnily? ...(snad jsem to popsala dobre :) Dekuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.07.14 11:51
avatar

Zavzdušněné brzdy se projevují "pružením" pedálu, nedosatečným brzdným účinkem jednoho okruhu (snaha auta zatáčet při brzdění), "vadnutím" účinku. To co popisujete zavzdušnění nenapovídá.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: moto®
Datum: 11.07.14 12:10
avatar

Zavzdušněním to klidně může být. záleží i na konstrukci brzd. Nemusí správně fungovat samostavy brzdových válečků pokud máte vzadu bubnové brzdy a i další příčiny které se na dálku těžko odhadují. Že mají auta dvoukruhové brzdy tedy matně díky jejich letitému opravování tuším, že by ale byl levý a pravý okruh mi uniká. Musí to být zábava, když třeba na mokru jeden okruh selže a auto při zabrzdění jde do smyku. No asi chtěji výrobci aby se auta více rozbijela.

Protože brzdy jsou základ, vyhledejte lepšího mechanika. Dojet někam není zásadní, zabrzdit ale ano.

doplněno 11.07.14 14:12:

Moniko, jsem z toho trochu zmaten, chápal jsem, že původně brzdilo hned nahoře a teď až při půlce sešlápnutí pedálu.

Pokud to teď brzdí hned od začátku kroku pedálu, tedy již při malém sešlápnutí, tak je to OK. Nějaká vůle tam má být, tedy ne aby okamžitě šlo natvrdo. Ovšem jen poměrně malá. Bajvoko třeba dva centimetry. Každé auto to má trochu jinak a také dle stavu konkretních brzd, od stavu kotoučů, brzdových desek i brzdových válečků které se musi trochu automaticky vracet, aby nezustávalo. I hlavní brzdový válec musí jít kousek naprázdno než se uzavře sací a odstřikovací dirka.

doplněno 11.07.14 14:15:

>>>brzdových válečků které se musi trochu automaticky vracet, aby kolo nezustávalo přibrzděné<<

doplněno 11.07.14 15:18:

Nechte si to dát na zvedák a otočit odbrzděnými koly, pokud půjdou lehce otáčet, není co řešit a je to v pořádku.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.07.14 12:18
avatar

Priznavam, z toho chytra nejsem. Brzdi mi to dobre, jen az uplne nahore, defacto seslapnu jen minimalne a stojim.. :( ale mate pravdu, lepsi zajet do servisu a poradit se.

Od: hop®
Datum: 11.07.14 12:28
avatar

Moniko, myslím, že brzdy máte v pořádku. Ale pro jistotu zajeďte na kontrolu do (jiného) servisu, takhle po internetu se podobný případný problém fakt těžko identifikuje...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fff
Datum: 11.07.14 17:10

Zavzdušňovat brzdy může i vadná brzdová hadička.Vevnitř může být už rozežraná a škrtí proudění brzdové kapaliny.Stejně tak může být vadná brzdová hadička důvodem k tomu,že brzdy hřejí a pístky se nevrací po uvolnění pedálu brzdy zpět a brzda pořád hřeje a přibržďuje.Ale není to tak časté.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.