Nejste přihlášen/a.
To mě napadlo taky, ale ta náprava je moc těžká
doplněno 08.07.14 09:43:Co kdybych otočil motor? - otočim karburátor. Ale zajímá mě, jak je to s vnitřkem motoru. Je to 4 takt. Dole je olej, když to naklonim/otočím, nenateče někam kam nemá? - Naklonit to můžu ale když je motor vypnutý.
doplněno 08.07.14 09:48:Maže ten olej, co je dole i píst, nebo jen klikovku? - nebo tam patří olej do benzinu? Nechci to zadřít :DD
doplněno 08.07.14 09:49:Aha, ja sem datel. Teď to vidim že jo.
Ve sběrně kovů ze staré velké vyhozené rozbrušky použít šnekový převod, soused to takto vyřešil na pojízdný dvoukolák a různý odvoz
Rozbrusku bych nepovažoval za vhodné řešení z několika důvodů.
1. Její konsrukce není stavěná na výkon nějakých 7 kW
2. osa je vyvedena jen na jednu stranu
3. její uchycení nebude nijak jednoduché
4. šnekový převod (jesti má vůbec šneka) je samosvorný
To bych nedoporučoval, motor je konstruován pro svislé zastavění. Z mého skromného pohledu je smysluplné řešení kuželové soukolí. Kola se dají koupit jako katalogové polotovary u různých výrobců, stačí googlovat a jedno se napasuje na výstupní hřídel a druhé na čep který bude uložen ve dvou ložiskách a na druhém konci již řetězový pastorek.
Třeba i tady ve Velkém Meziříčí: chiaravalli.com/...
Ty kola nemusí být ani v olejové lázní. Stačí zakrytované a občas promazat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.