Přetáčení tachometrů vyřešeno?

Od: Datum: 03.07.14 10:30 odpovědí: 6 změna: 04.07.14 07:19

Vizte http://www.novinky.cz/domaci/…od-rozhodl-nejvyssi-soud.html

no konečně, to to trvalo. Či se bály soudy? Na podvod NS. Teď by měli být stíháni všichni veřejní nabízeči upravování.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: asd*
Datum: 03.07.14 10:39

Tohle platí pořád = žádná změna.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.07.14 11:00
avatar

Bohužel tohle není žádné extra průlomové rozhodnutí, ano, je to posun kupředu, ale stále to není ono. Kéž by toto rozhodnutí odradilo alespoň 20% "stáčečů", bohužel, v tomto odvětví se točí dost peněz v podstatě "za nic", čili stále to bude hodně lukrativní, stejně tak, jako je to lukrativní v Německu či Slovensku...a navíc, kdo se vyzná ví, že to jde udělat i tak, aby nikdo na nic nepřišel a také tak, aby dotyčný "stáčeč" byl naprosto nepostihnutelný :(

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.07.14 13:20
avatar
...taková mala perlicka-ze zdroje výrobce(Škoda a.s.) vim ze i primo automobilka ma software na stáčení tacho-používají ho k "nulovými" stavu po testovaní nových aut-aby auta byla stále "nova"...a další věc,člověk zběhlý s odpovídajícím vybavením nastaví nájezd tak ze ani automobilka nepozná zásah do RJ...cíli není reálné možné cokoli komuki prokázat a češi by se měli naučit neprikladat údaji o najetych km takový vyznam-narozdil od realneho technického stavu...předprodejní nezávislá servisní kontrola by mela byt řekneme od padesáti tisíc hodnoty auta samozřejmostí...ne pak spekulovat o skrytých vadach,odstoupení od kup.smlouvy apod.-to už je pak fakt pozdě...
Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 03.07.14 13:49

Platí pořád, ano, my víme že je to podvod, ale neví to asi soudy, ostatně jak to dokazovat? Žádný zákon ještě nic nevyřešil, kdo ho chce porušit, tak ho poruší, Proč se vraždí když jsou sankce? Někde mají trest smrti a k ničemu.
Na STK se km píšou, STK propojit a pojišťovny (OdDSA, značkový servis, za úplatu občan?) třeba na toto mít přístup. Klidně při prodeji auta protokoly předložím, kdo ne... neměl by prodat. Rozhodnutí je vodítkem pro soudy v této věci, že to řešit lze. Ono také závisí na soudci (vizme rozhodnutí Nagyová..). Je fakt, že auto lze dnes tak napiglovat, že vypadá jako téměř nové, co udělají načerněné plasty a pneu...

Od: jinx®
Datum: 04.07.14 06:55
avatar

Prekopirovany komentar ku stacaniu kilometrov-plne suhlasim:

Chlapec vie o čom kecá...
BEZ DOPYTU NIE JE PONUKA
Vecna tema, milionkrat rozoberana a milionkrat zase zlozena naspat. Na jednej strane rozzureni a pohorseni obcania, ktorych "niekto" ojebal stocenim km smerom nadol, na druhej strane predajci jazdenych aut, ktori povacsine tiez nie su 2x nadseni predstavou, ze musia ojebavat stocenim tachometra. Minimalne ich to stoji cas, peniaze a u tych s trochou chrbtice aj permanentny neklud... Cize by sa dalo povedat, ze problem je spolocny... Vtip je vsak v tom, ze presne ti isti "ojebaní" obcania ziadaju nieco, na co realne nemaju, resp. nie su ochotni zaplatit. Ide najma o co najnovsie a co najmenej jazdene vozy-samozrejme za co najnizsiu cenu. V praxi to funguje povacsine tak, ze si nejaky naivny XY vysniva vozitko, pricom ma hotovost tak akurat tak na zaplatenie ceny jeho karoserie. Vsetko ma totiz svoju cenu, hoci si to vela ludi nechce pripustit a klamu samych seba. Takyto velkooky chamtivy idiot (je ich min. polka nasej republiky) potom dovtedy snori a hlada tuto svoju vysnivanu plechovicu, az sa stanu 2 veci: 1. skoci na lep nejakemu zahranicnemu (alebo aj nasemu) podvodnikovi, ktory Emailom vysvetluje ako "surne" predava za par susnov, lebo sa "stahuje do GB, kde sa jazdi vlavo a jemu je LHD auto teda nanic". Nas naivny, chamtivy, velkooky idiot takemuto virtualnemu predajcovi bez mihnutia oka zasle tisice evri a caka...a caka...a caka...a nic... alebo 2. "uľapí" (ako zvyknu sedliaci hovorievat) svoju vysnivanu karu, ktorej na tachometri hrdo svieti udaj, ktory je 101% takychto pablbov ochotnych pri kupe jazdeneho akceptovat, t.j. "do 120 000km, ani o centimeter viac!". Pochopitelne to jeho novokupene poposuvadlo ma v skutocnosti najlepsie casy davno za sebou a v skutocnosti ma nie jeden, ale hned niekolko! krat zmotany tachometer. O tomto vsak povacsine tito nasi pablbovia nemaju ani paru a iste by potrebovali minimalne umele dychanie s elektrosokmi, keby zistili, ze v skutocnosti sa hrdo vozia na milacikovi, ktory ma casto daleko cez 500 000km (toto cislo moze byt este o niekolkostotisic km vyssie)...Na tento skutocny udaj vsak tito novi majitelia nikdy nepridu a ak ano, tak zvacsa iba nahodne. Toto je bohuzial velmi realna realita na SK trhu s jazdenymi vozidlami: Maximalne zdeformovany trh, kde su o.i. z nejakeho zaujimaveho dovodu najlacnejsie vozidla v celej EU (v absolutnom slova zmysle aj v kombinacii s naj. km) a vozidla vymladene ci "zrecyklovane" hromadnymi upravami stavu tacho . Recept na to, ako bojovat s tymto uz priam patologickym neduhom, ktory je prerasteny v spolocnosti ako Oravsky bôčik, je pritom pomerne jednoduchy: NEVYTVARAT DOPYT Je to jednoduchy zakon trhu: kde nie je dopyt, tam nie je ani ponuka. Na to je vsak treba od zakladu zmenit system a obavam sa, ze aj tak trochu mentalitu nasich obcanov. Darmo totiz budeme robit osvetu a vystrihat pred "zlymi stacacmi", ked prve co kupujuceho pri kupe jazdeneho vozidla zaujima je "kolko to ma najazdene?" namiesto toho "v akom je to technickom stave?" Nechapem, preco si tuto otrepanu frazu obcania osvojuju coraz viac? Co od nej ocakavaju?! Po odpovedi predajcu o udaji ciselka z displejicku tachometra totiz okamzite nastava bud uspokojenie alebo nie. Jedno aj druhe zavisi od vyslovenia cisla predajcom, ktore sa bud do uspokojenia kupcu trafi, alebo nie...Uz by som sa opakoval, keby som znova spomenul tu "magicku" ciselnu hranicu 120 000km uvedenu vyssie... Tu sa preto ludovo povedane "lame chlieb". Dopyt vytvara ponuku. Presnejsie dopyt po jazdenych vozidlach "do 120 000km". Po tejto hranici akoby uťal, od nej zaujem potencialnych zakaznikov o jazdenky (neopodstatnene) velmi prudko klesa a dosahuje iba sporadicke cisla. Preto sa o realne 250-300 ci viac tisicovych autach nema zmysel bavit v republike, v ktorej si taketo auto kupi nanajvys absolutne triezvy realista... Je pritom velmi zarazajuci jeden dost podstatny fakt: INFORMACIE V dnesnom elektronickom a internatmi prespikovanom veku je ich totiz taky pretlak, ze pri troche snahy zo strany kupujucich by sa tieto a podobne clanky nemuseli vobec objavovat...Zarazajuce je tiez to, ze uz nejaky-ten rocik je umoznene obcanom cestovat krizom-krazom, kontaktovat sa so zahranicim a tieto informacie si vymienat. Jazdi sa aj z tohto dovodu niekolkonasobne viac ako v minulosti. Toto predsa snad kazdy motorista musel postrehnut. Musel predsa vidiet kolko on, alebo jeho kolegovia nagulali na sluzobne pridelenych embéčkach Oktavia, ci Folcvágen Prassat, prip. na Kije Cíííd. Musel tiez vidiet, ze sa tie vozy nerozpadnu ani po prekroceni "magickej hranice" 120 000km, ani po 200 000km, dokonca ani po 300 000km a viac, kolko bezne tieto "sluzobaky" najazdia. Tiez musel vidiet, ze pri adekvatnej servisnej starostlivosti mozu tieto stroje aj po niekolkych 100tis. km vyzerat aj jazdit skvelo (ved aj jazdia-akurat o ich realnom nabehu v skutocnosti obcania nevedia)...Rovnaky obcan si iste vsimol, ked zo zvedavosti kukol v taxiku ponad plece riadica na tachometer, ze na beznom taxi aute je natocene cislo pre bezneho smrtelnika nepredstavitelne...a to taxi auto jazdi a jazdi...Takyto obcan-motorista ma predsa aj znamych, kolegov, priatelov ktori denne jazdia. A nie malo! Nemusi sa pritom jednat ani o sluzobnych vodicov...Staci sa napriklad pozriet v pondelok rano na dialnicu smer TT-BA, kolko ludi je na kolesach. Najma vsak odkial! Len si to spocitajte, kolko km denne! tito motoristi najazdia. Nie je pritom nic vynimocne, ked gro tejto masy dochadza denne do BA z 50km vzdialenej Trnavy alebo dokonca az takmer zo 100km vzdialenej Nitry. Len si to pekne spocitajte, hovada naivne! Taky Nitranec bez furikovania sa po BA urazi denne 200km. MINIMALNE. Krat 5 znamena 1000km tyzdenne. Iste, obcas ma aj dovolenku alebo je chory. Preto si dovolim cislo 57 (pocet tyzdnov v roku) znizit na 45. Cize 45 tyzdnov najazdi po 1000km. Nie je tazke teda vypocitat, ze ak ma karu od nova, tak do roka a do dna mu svieti na tachometri 45 000km. Pre nasich blbeckov, odchovanych na nedelnych "rodinnych" zajazdoch na zahradku a spat tazko preglgnutelne cislo...Podme vsak este trochu dalej. Spominany Nitranec pri jazdach za pracou do BA teda logicky uz po 3 rokoch "naklepe" na aute cislo cirka 150 000km, co je pre drvivu vacsinu jazdeniek nakupujucej populacie cislo mimo ich zorneho uhla zaujmu...Netreba snad dodavat (alebo snad ano?), ze to vozidlo, na ktorom Nitranec denne jazdil (a staral sa on, aby ho kazdy den spolahlivo doviezlo do roboty) je v skvelom stave schopnom pokracovat v podobnom jazdeni este X rokov... Ale co teraz? Co s tym udajom displejicka? Otazka pomaly na Hamleta Tak akosi prirozdene sa nuka jedno riesenie... Toto riesenie by vsak nemuselo byt keby...keby nenarazime na uz spomenutu mentalitu nasinca, ktora tieto atributy modernej doby tvrdo ignoruje pri pohlade na dva najdolezitejsie ukazovatele: CENA a CISELKO NA DISPLEJICKU TACHOMETRA (plus pre slepice velmi dolezita barva auta) Ak su oba ukazovatele v spravnych cislach a prip. sa "barva" slepici lubi, tak sa pristupi ku kupe. Tu sa dostavame k meritu veci a teda aj problemu. Pri "ojebani sa" ide vo vacsine pripadov o tieto chyby kupujucich: 1. HLADAJU TO, NA CO REALNE NEMAJU 2. ORIENTACIA NA CENU 3. ORIENTACIA NA CISLO NA DISPLEJI (stav tachometra) 4. ABSOLUTNA IGNORANCIA K VEREJNYM AJ NEVEREJNYM (resp. spoplatnenym) INFORMACIAM 5. BEZHRANICNA DOVERA, NAIVITA A CHAMTIVOST 6. ABSENCIA SEBAREFLEXIE A SKROMNOSTI Ked si tieto chyby premietneme do tohto vecneho problemu, tak aj clovek neznaly veci zacina mat pomaly jasno kde Váh pramení... Pochopitelne sa toto neda brat univerzalne. Svet nie je ciernobiely. Aj na Slovensku su kupci uvedomeli, realni a nenaivni, ktori si informacie overuju. Je ich ale tak zalostne malicko... V ziadnom pripade sa tymto clankom nechcem zastavat nepoctivych predajcov ci bazaristov. Prave naopak. V absolutne drvivej vacsine su to primitivni sustakovo-teniskovi sedlavi hajzli, ktori sa nestitia okradnut sfalsovanim ci pozmenovanim roznych markantov obcana aj stat. Kokoti, ktori ledva dokoncili zakladnu skolu, maximalne ucnovku. Debili, ktori ani netusia, ze na obed sa pouziva viac kusov priboru ako iba lyzica... Chcem tymto iba marne poukazat na stav, v akom sa obchod s jazdenymi vozidlami nachadza a tiez aspon trochu objasnit PRECO to tak je.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.07.14 07:19

prominte ale že o tom kecali na nově ještě nezmanená že se něco změnilo nebo změní nebudte naivní vše zustane dlouhé roky při starém!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.