Lambda Favorit BMM

Od: Datum: 30.06.14 20:25 odpovědí: 3 změna: 04.07.14 16:11

Dobrý den rádcové,

potřeboval bych menší radu či jen nakopnout . Prostříkával jsem konektory kontakt sprayem Valvoline a po zapojení všech konektorů motorového svazku včetně velkého k ECU (samosebou jsem měl baterku odpojenou) jsem nastartoval a nechal motor běžet. Při 90°C vypnul a na 10 minut opět odpojil a po následném připojení provedl starý start (3x na 5 minut běžet bez sešlápnutí plynu). Motor zprvu klepal, pak dobrý a nakonec klidně stál a ševelil na volnoběh.

Problém je, že se v chybách obejvila sporadicky lambda (zkrat na kostru). Mohl by mi někdo popsat, zda je to opravdu zkarat či jen bez signálu? Mohla odejít při předchozí závadě, kdy mi odešlo zapalovací trafo?

Po vymazání chyb je lambda v bloku hodnot 1.50, 1.47 měni se a pak se motor výrazně uklidní a lambda je postupně do 3 sekund 1:00 a nemění se. V ten moment není chyba sporadická...

Napadá někoho, jak měřit lambu či co měřit a na co se zaměřit? Myslým, že prostříkáním konektorů jsem nic nepokazil. Konektory bez oxidace i před čištěním a svazek je nepoškozen a neprodřen na dráty.

Popř dá se lambda nějak oživit třeba plamenem či do mrazáku...? Trochu mi je jí líto, když je skoro zánovní origo Bosch stará tak 2 měsíce. Vyhřívací tělísko odporově OK.



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.07.14 15:28

Pojistky jsou OK? Neni někde prostě střihlej kabel, kterej se ukostřuje? Nebo pak je špatná lambda. Měří se napětím a osciloskopem, měří rozkmit sondy. Může být kaput, respektive pomalá a člověk to nezjistí bez osciloskopu. Nebo může být uš spálený tep. senzor. Valí se na to hořákem, čim vyšší teplota, tim nižší napětí (aspoň jsem to tak viděl). Dá se to pozorovat, když tim člověk kmitá v plamenu a mimo plamen, musí to mít hnedka odezvu. Možná to nepomohlo, co jsem napsal, ale někdo si to možná najde a v budoucnu mu to pomůže. Ale fakt mě napadá ten kabel - kvůli tomu zkratu. :)

doplněno 04.07.14 15:28:

Aha teď čtu, že sou kable v cajku.. - jsem to ale datel -,-

doplněno 04.07.14 15:32:

Když by to nezkratovalo, tak by to napsalo, že jsou nevěrohodné údaje. Tak holt zkusit jinou sondu, nebo zkusit na jiný ŘJ. Tim rozkmitem myslím změnu rozsahu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.07.14 15:59

Tu druhou chybu to vyhazuje i při dobré sondě,když to saje falešný luft přes hadičku na podtlak k filtrboxu. Zjistil jsem, že lambda sice něco ukazuje (mimo auto), ale po ohřátí vždy zkratuje o topné tělísko. Možná topné tělísko odpojit, ale pak je to na prd. Holt nová...

doplněno 04.07.14 23:48:

cca 1400 no LS24ka :(

Datum: 04.07.14 16:11

Je to škoda, přeci jen to neni zrovna levná věc. Je to dalších vyhozených 1700 - pokud se nepletu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.