Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto do 20 tis

Od: ghost226 odpovědí: 29 změna:
Zdravim, chtěl jsem se zeptat na auta , chci si koupit sve první auto na naučeni ale aby nějak vypadalo , do 20 000 jsem nasel auta ktere se mi libi,a chci se zeptat na co si mam davat bacha u nich je to Fiat Brava,BMW e36,skoda octavia 1 ,hyundai cupe ,peuget 206 vse rocniky do 2000, dekuji za pomoc

 

 

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar blesk1616

Zase nějaký vtipálek co chce auto za 20K, který se ale normálně prodává (v dobrém stavu) kolem 100K a více? Pokud chceš auto do 20K kup feldu a víc neřeš, za tu cenu budou ostatní auta co cheš šroty max. ještě ten peugeot 206.

 

paw*
hodnocení

1x
Pocitej, ze 20 neni komecna cena auta. Jeste zaplatis povinne ruceni a to muze byt klidne kolem 7 000. Zalezi na pojistovne, obsahu motoru a tvem veku. Cili pak si teoreticky nekce na cene 13 ppp. Ale I u ceny za 20 si dej pozor na rez, motor, vnitrni elektroniku (treba elektricke stahovani oken) a zavesy. Nejspis to auto bude mit pred rozvody. Dulezite je si vzit s sebou opravdu nekoho, kdo tomu rozumi (zase litr dolu). A hlavne si vyber takove auto, ktere ma zaplacenou eko dan a nebo se dan platit nemusi. Kdyby jo, tak z tech 20 000 by ti zbylo asi tak 8. A za ty penize koupis pekne kolo :). Jeste poznamka, kdyby to auto melo pred technickou, tak pozor abys prosel.

 

chevy*
hodnocení

0x

koukni na autickar.cz, dají se tam sehnat zajímavé typy a jinak to co píšeš do 20 asi ne, ale za 40 už třeba jo...100 000 je blbost, leda s nějakým extra motorem a extra stavem..

 

ghost226
hodnocení

Chlapi chtěl jsem vedět jake nejčastějši problémy maji tydle auta a na co si dávat bacha,je mi jasne že za 100 k si koupim kvalitnějši vuz.
repkin*

O to právě jde, na co si máš dávat bacha je třeba rez, kterou oktávka za 20tis bude určitě mít, velká spotřeba, kterou zas bude mít BMW. V tvojí cenové relaci je skutečně asi jediným schůdným řešením felicie. Až budeš mít větší badget, tak se dá shánět i něco jiného v lepším stavu a tam je třeba si na určité věci dávat bacha. Od auta do 20tis. toho nemůžeš moc očekávat. Hlavně ideální je mít nějakého automechanika, kterému věříš, aby tam šel s tebou (jelikož autům evidentně nerozumíš) a podíval se na to, on už ti řekne co je a není špatně na tom kterém autě.

doplněno 30.06.14 08:01:

souhlas s paw(em), BTW: za 8 už dnes ani to kolo co tak koukám po koloshopech :D

já mám obdobný problém mám relativně malý badget (i když větší, jak tazatel), ale chci konkrétní auto, pokud možno bez kosmetických vad, bez rzi, s maximální výbavou a málo najeto. Teoreticky to může být reálné,ale za moje peníze v tom pak nebude motor a převodovka :D prostě tim chci říct, že člověk musí mít buďto štěstí a nebo udělat kompromis a slevit ze svých nároků. A až to udělám, tak najednou bude inzeát přesně takovej, na kterej už deset dní čekám,to si pak dám jmen :D

 

ghost226
hodnocení

No ty auta co jsem psal ,tak do 20 000 jsem jich nasel mnoho, nemluvim o autu co bylo jedno za tu cenu.Automechanika urco beru sebou , s tou rezi je nejlepsi Fiat Brava jelikož ma pozinkovany podvozek ,ale zas e36 ma vynikajici motor krom toho m40,206 vubec neznam a na octavii bych mohl dat i 30 000 ale jak mi vic lidi rikalo tak to strasne zere.Všechny ty auta co jsem psal jsem nasel min.3 s každe značky s technickou min do druhe poloviny 2015 s eko zaplacenem.Ja vim že felcka je dobrá do začatku ale pohledem je hnusna to raději fiat punto.Inak všechny jsou max obsah 1,6 takže pojistka by měla byt do 7 tis
paw*

Jeste jedna poznamka. Podivej se, kolik stoli +- servis zakladnich dilu (rozvody, cepy,...). Mozna ani tak ne servis, jako nahradni dily z druhovyroby. Abys pak nebyl prekvapeny, ze az se ti tam neco vysype, tak zaplatis vice jak si dal za nove. BMW bude mit servis tusim ze nejdrazsi.

 

betaraybill*
hodnocení

0x

Kup co pojede, co bude fungovat, co bude mít co nejdelší platnost STK a Emisí. A samozřejmě co nejméně rzi. Opravu budou potřebovat všechny vím to sám kupuju levná auta za pár kaček a každé potřebuje opravu. Osobně bych se vyhnul určitě oktávě za 20-30 to bude vrak, BMW nevím ty nekupuju, Fiat no proč ne taky už jsem po něm pokukoval, atd.

 

ghost226
hodnocení

Paw ale proto jsem tu psal, abych se to dozvedel :)
paw*

Dyt prave. A to je dobre, ze se clovek zepta. Jenom je dobre pouzit vyhledavani a zkusit, jestli se neco podobneho jiz neprobiralo. Ono je pak skoro jedno, jestli je limit 20k nebo 50k. U vyssich limitu (kolem 150k) je to necem jinem.

asd*

jj, kup něco co pojede, nebude úplně shnilý, nebude nutno platit ekodaň a TK + emise aspoň rok. Když zdechne tak prodat po dílech nebo hodit do šrotu.

Z těch nejlevnějších použitelných je na tom dobře Punto MK2 po FL, motor 1,2 8V - za 20k se dají najít hodně pěkné kousky, prostorově lepší než Fabka a ani se moc nesype/ nerezne.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

za 20k? tak to ber cokoliv co se ti libi a jde to koupit za tu cenu. At ma nejdelsi STK , neres nic jen jezdi a plat povinne ruceni a ke konci STK to hod na srotak , nebot se ti nevyplati oprava. Vsechny auta budou pekne KO. Jedine felcka ci favorit. Ale v dnesni dobe chce kazdy sportaky zahranicni za maly peniz a pak to stoji v garazi a banda breci a breci kolik stoji oprava.

 

ghost226
hodnocení

Tak diky no , pujdu do fiat brava asi, aspon ma pozinkovany podvozek,vypada aji pěkně a do 20 000 je jich plno na vyber :)
tombrava

Tak jestli půjdeš do F Brava/Bravo, v tom se trošku vyznám:

Opravdu mají slušnou ochranu pozinkem (pokud reznou blatníky/dveře, tak jen bouračky po opravách), ale nevím jestli elektrolyticky a podlaha/prahy jen namáčením, prostě antikorozní ochrana spodku není dobrá a už jsem viděl obrovké díry v podlahách a rozmělké prahy na autech r.v. 95-99 tak opatrně a pořádně prohlédnout spodek!

1.4/1,8 nebrat - trpí na přidírání vaček a jsou oba rozežrané

1,6/po r.v. 98 facelift - motoricky držáky a překvapivě živé s rozumnou spotřebou - dá se jezdit i za 6l zejména u pofaceliftu, která má delší 5. převod.stupeň, jediné riziko pokud se přektočí interval výměny rozvodů, bohužel oba EURO2 - ekovýpalné 3K

1,2 16V - 2 verze, 60kW EURO2 a nejlepší volba r.v. 2000-1 59kW EURO3.

tombrava

ještě k F Bravo/a: motor 1.6 má 2 výkonové varianty ! 76kW (standardně se prodávala v ČR) a 66kW (prodávala se v některých zemím jako třeba SRN), tak ať si zrovna nevezmeš tu lenivější - totiž spotřeba je u obou paradoxně stejná :))

ghost226
hodnocení

Diky moc pomohlo mrknu na net hnedka
ghost226
hodnocení

tipcars.com/... Todle treba? Nebo fakt nejlepsi je ten 1.2 12 v?
ghost226
hodnocení

auto.bazos.cz/... Hodne tech 1.2 16 V jsou s roku 99, je to velky problem a radeji najit ten 2000/1.?
tombrava

konkrétní auto si musíte vybrat sám, rozdíl 1kW mezi verzemi 1.2 ve výkonu nepoznáte, jen za 60kW se platí eko, pokud není uhrazeno dříve...podstatné je projet se s nějakou 1.2, a uvědomit si zda budete převážně jezdit v 1-2 lidech poloprázdní, tak bych šel do ní...pokud budete často jezdit plní, a bydlíte v kopcovitých oblastech, volil bych 1.6 (třeba se vám podaří narazit ve verzi s LPG - tu jsem osobně jezdil 6 let r.v. 97 a motoricky byla super - 76kW=100koní na relativně lehké auto je až až)

tombrava

když už jsem se tak rozepsal, ještě něco málo o výbavových verzích F Brava/o - I generace:

S - sociál holátko výbava 0

SX - 2 verze: s klimou a mlhovkami ale jen s 1 bagem nebo bez klimy ale zase 2 bagy a vče v elektrice

ELX nejvyšší výbava - vše

speciální verze jako steel nebo GT - měly lepší sedadla a kož. bolant /páku

ghost226
hodnocení

Oka, no jsem s ostravy a chci jen do prace a z5 cca 20km tam a 20 z5 :) jedine co nechci je felda uplne se mi hnusi.Neco trosku usporneho a at to vypada jako auto :)
tombrava

podobné dilema jsem měl před 3 roky, když jsem prodával nevyužité kombi, co jezdilo průměr za 8, ale ve městě i 10-11 nebylo to k uživení - taky jsem si říkal cokoli jen ne feldu, a v čem jezdím dnes? Ve feldě 1.3 BMM, protože byla s LPG za hubičku a jaksi jsem ji dával 1 maximálně 2 roky, ale ona jezdí a jezdí a jezdí za kačku na km a je k neutahání, do oprav jsem investoval kilo za termostat, jinak NIC! je to servisně tak primitivní auto, pomalu se na tom nemá co pokazit...takže tak.

ghost226
hodnocení

:D jo tak na lpg muze to jezdit uplne zadara , ale skoda ze to je takove skarede, kdyz uz tak aspon tu novsi co ma masku jak octavia
romanoskar*

Ahoj, jestli ještě hledáš auto tak bych měl pro tebe zajimavou nabídku: peugeot 206 1.4HDI. tento rok ho budu vyřazovat z firmy. hned ti napíšu pro a proti:

klady: spotřeba 4 až 4,5 litru, pěkný interier, rok výroby 2004 !plní EURO 3 ,repasovná zadní náprava , nové přední pneu, nové přední brzdy,po rozvodech, nová baterie, motor v dobrém stavu, v zimě to nastartuje i v -30, celkově dobrý stav

zápory: je to 2místné, měly by se udělat zadní brzdy cca 500kč,sem tam drobné oděrky

peugeot 206 z roku výroby 2004 s 1,4HDI ať už 2místné nebo 5místné se v průměru prodávaj kolem 50tis. většinou maji unavenou zadní nápravu -oprava vyjde na cca8tis. moje verze s ohledem na drobné oděrky bude za 29900.

pokud bys měl zájem mohu ti ho někde v Ostravě ukázat

ghost226
hodnocení

Diky za nanidku pouvazuji o tom . 206 je pekne auto , kolik ma nalitano? Auto budu kupovat stejne az tak za mesic.

 

romanoskar*

něco přes 300tis, musel bych se podívat, auto nám stále jezdí (neděs se, není to nic hrozného, spousta aut v naftě ma nalítano daleko víc jen maj stočený tacho :)

pokud bys měl zájem tak napiš na mejl: roman.oskar@seznam.cz

 

commonman*
hodnocení

0x

Já sem si koupil před 6 měsící peugot 206 1.1 44kw rok 2002 3dv, za 25 tisíc , chtěl sem něco malého designově pěkného. Obcházel sem autobazary a scháněl na inzerátech , koukal sem i na dovážená auta. Nakonec sem se dobral k tomu , že je lepší koupit auto v horším stavu a narvat do něj prachy , než koupit za 40-50 a pak to do něj dáš stejně.

Co vím u 206 za problémy , zadní náprava (kuželové čepy) docela drahá oprava a častý problém , přední náprava uchycení kol a čepy (u mně měněno oprava 4000) , sdružené páčky přepínání světel (nové stojí cca 3500 ale dájí se sehnat z vrakáče) vyhnívá tam tišťák a pak tam je plastové ozubové kolečko které se vymačká. No a jinak takový ty běžný věci jako maj všecky ojetiny.

S autem sem víc než spokojenej jezdím do práce 72km (bráno s cestou z5) a jezdím kolem 5,5L , před měsícem sem si tam hodil přestavbu na E85 , spotřeba šla 6,3 , ale auto je tišší a živěší takže u mně spokojenost.

 

lada01
hodnocení

0x

Kup si něco takového auto.bazos.cz/... Mám ladu 01ku a co jí mám tak za 3 roky vyměnil jen olej svíčky a jezdím za 7 litrů.Každý umělec co povídá že to žere přes 10 tak je vedle jak ta jedle .Když je to správně seřízené a jedeš slušně tak 7-8 litrů pojedeš.Vystřídal jsem dost aut a vím o čem mluvím.

 

jmlc*
hodnocení

0x

cars.cz/...

recenze dobré i špatné - stačí si vybrat.. je to ze života!

A co se týče výběru - Fiat Brava x BMW e36 - to je dost široký výběr :))

Staré auto je prostě staré a bez ohledu na značku může být super recenze, ale auto zrovna K.O... Vyberte si auto s levným servisem, tj. v této cenové kategorii doporučuji také felicii

Více se zaměřte na potřeby - chcete auto na pár km denně nebo delší trasy? (benzín-nafta) Chcete pro sebe nebo i do budoucna s rodinou? (3-5 dveří, kombi) Máte možnost servisáka v okolí? (jaké značky opravuje - čemu rozumí)

Vozidlo musí mít zdravou kastli - vše ostatní se dá opravit, vyměnit.. shnilé auto už jen do šrotu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma platnost stk

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]