Škoda 125 -chod motoru

Od: Datum: 29.06.14 11:30 odpovědí: 5 změna: 30.06.14 12:35

Zdravím,

prosím,mohl by někde poradit-zjistil jsem že mám na autě po letech odstávky něco s chodem motoru,měl jsem totálně vyžranou tu krátičkou spojovací hadici od hrdla k nádrži,veškerý benzín se vypařil a zbytek co zůstal byl černej jak bota,to vše jsem zjistil co jsem se pokoušel nastartovat...Hadici jsem vyměnil,filtr vyčistil,nádrž trochu vypláchl a vyndal i karburátor...a veškeré trysky...Dal jsem nové těsněni na víku i pod karbec-td nevím zda ve správném pořadí jak drží na sání(plech...).

Ted to sice nastartuju ale vůbec nedrží otáčky a po sešlápnutí plynu to nejde ani do max otáček (tak do 3500),chcípá to pokud se pořád neprošlapává plyn.Zkoušel jsem štelovat těma dvouma šroubkama nad elekt.ventilem ale nějak to nereaguje,sytič také nic moc.

Poradí někdo jak to nějak základně seřídit,jak se dostat aspon na volnoběžné otáčky?

Seřizoval jsem i rozdělovač,jiskra je tak 5°.Nevím odkad ted začít.Karbec je SEDR 443751.Díky za rady


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.06.14 17:26
avatar

Podobný problém jsem řešil taky a po všech možných pokusech-omylech jsem to vzal z gruntu.Nejdřív bych motor pořádně ukostřil! Asi bych vyměnil i indučku a hlavně kondenzátor rozdělovače,je to pár zlaťáků a on umí pekelně zazlobit.Seřízení jiskry a karbecu se dá dělat,až se to točí,to je jasné Mnoho zdaru a Škodověnkám čest a slávu. Stanley 110r

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.14 18:12

Já bych to vyděl také v elektrice(svíčky,kabely,rozdělovač cívka...)Může i podfukovat někde falešný vzduch ale jestli máte nové těsnění tak spíš ne.Jinak karbec se šteluje 2otáčky vzduch 2,5 volnoběh

doplněno 29.06.14 18:21:

tady poskládání těch těsnění http://skoda-katalog.eu/ekata…rator/1127-karburator-32-sedr

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.14 20:50

Zdravím.Nevím,ale když píšetš o těch vyžraných součástech palivovécho systému po delší odstávce,tak mě ještě napadá problem s AC pumpou.Možná je prasklá ta membrána a nebo ucpané ty ventile a nedává to dostatečný tlak paliva.Kdyžtak pak napiště co to bylo-ať víme kdo se trefil ;) A hodně štestí-ať to rozchodíte

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.14 21:36

Ok chlapy,díky vám všem za rady.Na tu membránu v pumpě jsem se nedíval,pravda,jen ten filtr jsem čistil a i to jemné sítko na přívodu v karbeci-to bylo hustě za...ý.Kouknu se ještě na tu pumpu(membránu) a ještě překontroluju hladinu plováku.

Dřív to za studena hrozně blbě startovalo,ted co jsem měnil a čistil díly to chytne hned,jen to nedrží ty otáčky a nejde do maxima.Auto je r.89,naj.65000 a vše víceméně ještě origoš díly.

Vše ještě projdu,může to být i špatná jiskra...musím doladit a dám vědět.Díky vám

Datum: 30.06.14 12:35

Maš špatne tesneni pod víko karburatoru,tesněni na starši typ kar.překryva otvory na volnoběh proto nereaguji seřiz.šroubky.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.