Nejste přihlášen/a.
začalo mi občas na autě pukat při přejetí větších vyvýšenin a mám podezření na uložení čepu ramena v těhlici- pokud do těhlice vložím čep tak jde lehce a pokud to utáhnu tak je tam stále volný, pokud to utáhnu předepsaným momentem tak drží-ale již není známo jak drží a muže tam viklat..při zatáčkách nerovnostech atd...otázka-když vložím čep do těhlice má tam jit volně nebo ne? Pokud lehce utáhnu má již držet nebo ne? díky za rady, 1997 ,1.4i, jinak na autě je vše nové na nápravě...krom těhlice, je vidět že v minulosti to toho někdo v servise řádně bouchal...
nemůže být volný, myslím, že je mírně do konusu. pak se prostrčí šroub, který projde drážkou a dotáhne. hýbat se to má jen v uložení do ramene
doplněno 25.06.14 17:24:tak ten konus tam nebude, ten je na čepu řízení
ono takové bouchání v přední nápravě může být kdekoliv. já osobně jsem vyměnil všechny silentbloky, stabilizátory,tlumiče a uložení tlumičů a vše ok. myslím, že problém byl v uložení tlumičů.
Předně s ním dojedte k znalci peu a nechte si to u něj zkontrolovatprotože dle popisu tomu vůbec nerozumíte,můýe to být vícero věcí spíš bych řekl třeba kosti-tyčky stabilizátoru nežli svislák-to by auto spíše plavalo a navíc ten se ani nedá lehce vyjmout,musí na to být speciál nástroj!
doplněno 25.06.14 21:54:Omluva.berla,potažmo partner to má dle servisboxu jinak než osobní (xyntia,406 atd)(svisláky)!Takže to asi s tím spešl nástrojem nebude tak platit!
doplněno 26.06.14 16:29:Ještě upřesněte-máte jaké,osobní či užitkové?Jinak pkd myslíte stejný čep jako já tak je to na obrázku díl číslo 7! a přes ameno drží maticí!
doplněno 26.06.14 16:31:PS na obrázku je sice xantia,ale je na osobní berle je to identické! A pkd jde jen "vložit do těhlice" a nedrží tam pořádně tak je něco KO -závit v těhlici nebo na čepu!
čep do těhlice strčím niormálně rukou zdá se mi to divné mělo by to jit ztuha ne? KLdyž ho nepodržím tak z tehlice vypadne sám...takže asi je tehlice ta díra pro čep vymetená..? Chci jen vedet zda ten čep tam má držet sám, protože po vyšoubovaní sverného šroubu vypadne dolu, rozmer je správný Jinak na autě je vše NOVÉ -všchny čepy, silentbloky, tlumiče atd.. krom trehlice a loziska...
partner comispace 1997 1.4i a dle service boxu to je jiné, čep drží na rameni 3 šrouby, to je ok, a samotný čep je vsunut do těhlice a zjišten jedním šroubem - těhlice ten čep jakoby sevře, podobně jako sevře i konec tlumiče...a právě ten čep jde vsunut do těhlice uplně lehce a právě mne zajímá zda má jit dovnitř lehce nebo ne, když utáhnu lehce ten šroub co má sevřít to uložení tak je stále volný...domnívám se že to uložení v těhlici je vychozené z nějakého důvodu, když to utáhnu předepsaným momentem tak drží, ale panují tam při provozu velké síly, takže muze viklat a to muze způsobit to pukání...jinak jak jsem psal na náprave je vše nové-uplně vše krom tehlice a hložiska
diky
Jj tak to je ta druhá varianta ,ještě jsem neviděl,ale asi bude špatné uloženív těhlici.
Mimo soutěž, jste pane Martine na Peuclubu?
jo jsem tam ale jeste tam nikdo nenapsal jak to je v praxi zda to ma jít volně nebo na fest.. diky
posílám foto uložení těhlice pravé i levé zdá se že je to křivé a muže to tam být špatně uložené, na zvedáku nic neviklá ale při jízdě díky velkým silám to muže viklat, prosím o komentář...auto při lehkém brzdění kmitá do volantu, pokud bezdím v prudké zsatáčce tak při brezdění nekmitá vůbec... diky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.