Motor 2.5 TDI od VW

Od: Datum: 21.06.14 23:32 odpovědí: 8 změna: 25.06.14 17:25

Zdravím. Nemohl jsem si nevšimnout, že auta s motory 2.5 TDI jsou strašně pod cenou oproti jiným motorům. Stejná výbava, stejný rok, ale třeba 2.0 TDI o 25tis dražší. Konkrétně se teda dívám na Audi A4 po roku výroby 2002. Jsou ty motory nějak "špatné" že jsou levnější než ostatní, nebo proč? Navíc se dělají v různých kw verzích, přece by nemohly být všechny nepodařené (co vím tak 96,114,120kw) Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nerozumimtomu
Datum: 22.06.14 01:01

protoze to nezere 3.8 Litru voe je to proste brutalne zravy a je na to nejdrazsi pojistka na svete, proto si to kupujou jenom miliardari. Proste obecne auto s motorem a ne zdechlinou je v cechach brutalni sodoma gomora a nikdo to nechce. Pravdou ovsem je, ze tady je to i necim jinym, ten motor se vubec nepovedl, precti si recenze.

Taky si uvedom, ze auto z r. 2002 s TDIckem bude mit najeto pul milionu km a to uz ceka jenom a jenom servis - jak na kolotocich, zaplatis a par minut se vozis.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.06.14 12:56
avatar

Ale jdi ty brepto.Na 2,5TD a nejdražší pojistka. možna pro majitele čersvého řidičáku ve věku 18 roků z Prahy! A 3,8 nežere ani Lupo 3L s motorem 1,2 TDi to žere nad 4 litry !

Znám lidi co HaŤaPku (Fóbie HTP) platí 2x víc než já bych platil za konkrétní auto a to Xantii 3,0i V6 !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ne
Datum: 25.06.14 16:35

Ze jsou cesi divnej narod je znamo, ale nejhorsi na tom vsem je, ze to, co jsem napsal nekteri lidi dokazou brat vazne, To uz je fakt ubohost

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 22.06.14 11:05

Prosléchá se že ten motor má několik velice závažných konstrukčních nedostatků

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.06.14 21:28
avatar

Já ten motor mám a nedám na něj dopustit. Mám to v Superbu (114kW), automat, najeto 317 tisíc. Olej to nežere vůbec a jezdit se dá kolem 6 litrů podle předpisů, já jezdím za 7,8 až 8,9, což mi připadá vcelku dobrý. Mohl bych si koupit novýho dvoulitra (ten žere tak o dva litry méně), ale už jsem na tom viděl překroucenou kliku, roztržený setrvák a navíc to má zvuk jak taktor, takže jsem to zatím zavrhnul. Mě se ten dvoulitr vůbec nelíbí.

Jinak ten dvaapůllitr má horší mazání. Pokud je provozován ve městě, maže se hůř vršek (vačky). To je největší problém těch motorů. Pokud je to dálniční auto, tak problémy nebývají. Blbě se na tom motoru cokoli opravuje. Rozvody, pumpa, chladiče, alternátor - vše vyžaduje demontáž chladičové stěny a alespoň 5-7 cm ji odtáhnout. Nemusí se nic vypouštět, ani chlazení ani klima, ale ta práce nic moc.

V těch 317 tisících mám na motoru vyměněn držák viskozní spojky, protože odešla ložiska ventilátoru. Pak tryska s jehlou , žhavící svíčky , rotor alternátoru a jinak nic. Čerpadlo, turbo všechno původní.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.06.14 00:14
avatar

Znám ten motor 3,5tunového auta a co můžu říct, jede to pěkně :-D Co se týče spolehlivosti, tak tomu motoru nemůžu vytknout vůbec nic. Za studena v -20°C se to točí do maximálních otáček a zvládá to styl brzda-plyn. Opravdu ten motor je držák, jede to fakt svižně, hezky to táhne. Každý jiný motor by se při takovémhle stylu jízdy už dávno rozsypal, ale tenhle má už skoro 150 tis. a akorát jednou odešla váha vzduchu a ještě čidlo teploty. Na to, že se s tím jezdí příšerně, tak tenhle motor 2.5tdi ve verzi 4x4 šlape jako hodinky!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ne
Datum: 25.06.14 16:34

Diesla v -20 stupnich toci do maximalnich otacek jenom debil. Nejen proto, ze ten motor ma nejvyssi vykon v uplne jinem rozsahu, takze je to stejne, jako by ses chlubil, ze to nastartujes, polozis cihlu na plyn a jdes vykourit cigaretu. Proste debil, ktery by mel jezdit maximalne na trojkolce

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.06.14 17:25
avatar

Já s tím nejezdím ;) Resp.jezdím, ale neřídím ho. Holt na záchranné službě se na opotřebení motoru moc nehraje, jde o to, dostat se k pacientovi co nejdříve. Nač mi bude, že budu mít sanitku, která má najeto 800tis km, ale nikdy nestihla přijet včas? To je lepší, když se při 300tis. km rozsype a pořídí se nová, ale zachánit všechny a vždy dojet včas. Tak tady nikoho neurážej frajere a zavolej mi, až pojedu na tebe a my pojedeme schválně hezky v klidu, aby se to zahřálo... A pak to můžeme probrat...

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.