Nejste přihlášen/a.
pokud je Bafík technicky vpořádku,kup jej...E 36 a E 46 jsou dnes nejklasičtějšími modely značky,motorizace M47 je v poho,nic profláknutého...podle mně sice k BMW patří min.šestiválec,ale tenhle dvoulitr je opravdu povedený...to skřípání jsou tzv.kosti-uložení zadní nápravy(jsou "vymačkaný" pouzdra)-stčí promazat grafitem,což sice není trvalé řešení ale funkční,jinak ty silentbloky zadku(to co vrže) nestojí svět,jsou to stovkové záležitosti,spíš jde o tu práci s tím...jo a doporučení je vyměnit všechny oleje,vč.diferáku,pokud opravdu neznáš historii auta a jeho servisu(nekupuješ třeba od bráchy)...tak at ti Bafík slouží...
doplněno 16.06.14 20:55: ...to ze to plave je pravé způsobeno těmi "vycbozenymi" pouzdra,resp.silentbloky...úchyty jsou dost silné,takže zkaroserie se to "nevytrhava" ale ppři koupi si na to dej pozor a zohlednit to v ceně...muže se stát ze budeš shánět nové kosti i k TEM silentblokum...ty už něco stoji ale zas pak bude x let klid...Taky jsem ted našel E46 320d ale má najeto myslím si že poctivejch 270000km. Je to dotažený z itálie a co se stavu týče, na tom autu není skoro poznat že by bylo použitý...
Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s po motorické stránce (to auto plánuji koupit jen tak na 3-4 roky a nějak moc s ním nenajedu).
doplněno 17.06.14 17:05:* ta starší 100kw verze
BMW má být šestiválec. Čtyřválec je jen taková náhražka... Ale zase lepší než tříválec, který začínají vyrábět a kterým automobilka ztratila naprosto kredit u fandů
...bohužel by v Bruselu nesměli sedět takoví ekologičtí dogmatici,jako tam sedí,pak by nešel automobilový průmysl do pr...ele,kdy musí místo motorů dávat "vibrátorky" kvůli emisním limitům...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.