Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fábia stav benzínu

Od: petr332211® odpovědí: 15 změna:

Zdravím ,

Po natankování Fabie 1 1,4 44kw r.v 2002 zůstal ukazatel zásoby paliva na 0 po ujetí cca 2 km začala svítit červená kontrolka Teplota, množství a barva chladicí kapaliny je v pořádku. Po vypnutí a nastartování fungovalo vše jak má pouze cca 5 min, pak se opět ukazatel stavu paliva dastal na 0 a začala pískat a svítit červená kontrolka "Teplota, množství chladicí kapaliny"

nevíte někdo co to může být za problém? díky za info .

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tomibender*
hodnocení

2x

Možná plovák hladiny paliva (nebo jiný senzor, nevím jestli má fabia plovák)

hodnocení

Závěr.,Celková cena za opravu plováku, nádržky chladící kapaliny a výměna venkovního čidla teploměru byla 3200kč .

 

jmhad*
hodnocení

2x

Já bych šel do servisu. Může to být blbost ale i vážná věc. Já takhle zadřel motor. A blikalo úplně něco jiného

 

hodnocení

2x
avatar jinx

1.) Po natankovani kolko litrov benzinu?

2.)Po vypnutí a nastartování fungovalo vše jak má pouze cca 5 min, pak se opět ukazatel stavu paliva dastal na 0 a začala pískat a svítit červená kontrolka "Teplota, množství chladicí kapaliny"

Robi to pocas jazdy?Alebo ste vypli motor a po 5 min nastartovali? Chcelo by to presnejsi opis.

Ak to robi pocas jazdy ze samovolne spadne rucicka a zapipa teplomer alebo cokolvek ine sa rozsvieti tak su to BUDIKY.

Uz som tym presiel.Blikalo to ako vianocny stromek.Pocas jazdy sa aj samovolne nuloval tachometer.Rucicky sa zblaznili.

hodnocení

Tak jsem zaplatil 3200,-za opravu a po ujetí 30 km se zavada opakovala auto je opět v servisu že prej to bude asi kostra.

takže výměna čidel a plováku a nadobky na vodu byla zbytečná, jsem zvědav jak se k tomu servis postaví.

Pro jinx porucha nastane pouze při jízdě.

asd*

Jak by se asi měli stavět - závadu nenašli ani nespravili, jen metodou pokus - omyl zbytečně měnili díly (které byly v pořádku) = vrátit prachy, nové díly můžou přehodit zpět.

Ale většinou si prachy chtějí nechat a měnit další díly a znova účtovat - to servis rád...

hodnocení

Tak mě to stálo dalších 800 kč .(výměna některých kabelů)zatím se závada neukázala, ale ukázala se jiná servis dal do auta špatně plovák ukazatel paliva benzín přičítá místo odečítá stejně tak je to i na počítači palubním. Takže tam jedu znova :((((

erikch*
...vim ze to ne i k smíchu,ale upřímné jsem se po přečtení story "a la znackovy servis" pobavil...nedávno se zde podobné téma značka vs.soukromý servis(mechanik) probiralo-a toto je jedna z x názornych ukázek prace "profesionálů"...jak stále tvrdim,ve zn.servisem s podporou vybaveni,dat apod.od automobilek pracuji bohužel lide neschopní samostatné vyřešit a hlavně odhalit problem-jen prosté vyměňují...ti schopni a sikovni pracuji sami na sebe,a často i pro zn.servisy kdy řeší problémy se kterými si zn.servis neví rady...mám par známých,např. velmi zdatných pres software a hodné prace maji např.z Porsche auto Praha,jelikož zn.servis neví co s problémy RJ(sama totiž. na sebe RJ chyby nehlásí) a jsou v cudu...podobné profici pres automatické prevodovky...zkratka pokud je podobný problem- obrátit se na sikovneho mechanika,ten jej spis vyřeší než znackovy servis(jak ostatně vidno z vaši zkušenosti)...o financích nemluvě...
hodnocení

Já jsem nikde nepsal že jsem byl ve značkovém servisu :) Teď už majitel servisu vypnul telefon .Takže jsem zaplatil 4000kč a závada není zcela odstraněna.Ale už jsem objednám k jinému servisu tak pak dám vědět.

hodnocení

pokračování story -- závada je po ujetí 10 km zpět. Začne svítit voda, palivoměr klesne na nulu a teploměr venkovní ukazuje -45c. Ještě než jsem jel do servisu, četl jsem tady na foru, že je třeba vyměnit budíky. v servisu jsem jim to řekl a oni - že to tím určitě nebude, takže vyměnili nádobku na vodu, čidla teploty a plovák v nádrži. po ujetí 5 km byla zavada zpět. cena 3200kč. vrátil jsem se zpět do servisu a další záruční oprava stála 800kč.Jednalo se o výměnu kabelů. po ujetí 10km jsem zjistil, že palivoměr ukazuje obráceně. tady jsem vyčetl, že tam dali plovak po facelitu. tak jsem jim poradil a zadarmo plovák vyměniili. Po ujetí dalších 10km se závada opakovala. svítí voda, teploměr-45c a palivoměr na 0.

Tak a co mám dál dělat? 4000 ze servisu mi někdo nevrátí a závada není odstraněna.

erikch*

...dost častým problémem celého koncernu jsou právě studené spoje na tištáku budíků...pak to ukazuje nesmysly...zkuste sehnat nějakého šikulu "elektronka",který obvody a spoje projede a snad odstraní problém...

hodnocení

Ano,Stačilo přeletovat budíky, už vše funguje díky .

zraipot

Prosím můžeš potvrdit že to přeletování pomohlo. A cos konkretně přeletoval. Máp přesně stejnou závadu, ale s tou vyjímkou že se projevuje jen když je venku teplo. Přez zimu je klid a když nastane léto tak to blbne. Dík za info

hodnocení

Ano,, mě se to stávalo hlavně když bylo horko .vyndej budíky sundej zadní kryt a přeletuj všehny piny.

 

climbernik
hodnocení

0x

Pěkný den, morduji se již dejší dobu se stejným problémem. Rozvítí se mi u Fabia 1 1,4 MPI kontrolka chladicí kapaliny a benzín spadne na chvíli na nulu hlavně v teplém počasí. Diagnostika nehlásí vůbec nic a auto jede bez problémů dále. Můžete prosím napsat něco bližšího o jaké piny se jedná? Piny konektorů nebo o jaká místa? Moc děkuji za radu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]