Nejste přihlášen/a.
Od čeho jsou praskliny ventilu?Viz foto.Je to auto na LPG.Prý mohou být prasklé pístní kroužky,čemuž nevěřím,auto nebralo ani kapku oleje.Spíš asi že nebyla žádná ventilová vůle a ventil se nechladil o sedlo?
Nevím co s tím je ale řekl bych,že motor jde do kopru!
Když jsem likvidoval motor z piškota (1,9D ) s+- milionem km(rv motoru od 80 do 85) ,tak po sundání hlavy a odstranění těsnění tato byla po lehkém otření čístá ,taková špína ,rez či co to je ,zejména nahoře snímku mezi kanálky tam teda nebylo,vše se na něm pěkně lesklo ,jaky by hlava sjela z linky!
doplněno 12.06.14 16:50:Mno možná to je opravdu špína či rozpadlé těsnění pkd to jde otřít tak je to ok. Já jen dle vzhledu!
Měřil jsi ventilové vůle?Nesháníš náhodou hlavu na 1,6? jeden takový člověk je na xaclubu-nejsi to ty?
Pkd chceš mohu poslat odkaz na stažení na "Jak na to" jsou tam všechny mimo 3,0iV6; HDí ; 1,8i16V
Diesel,motor určitě do kopru není,jen ten ventil.Ta mastnota je asi jen usazenina jak bylo rozpadlé těsnění pod hlavou.Když jsem totiž sundal tu hlavu,tak těsnění se skoro rozpadlo,když jsem ho chtěl sundat rukou z motoru.Držel pohromadě jen obvod a pak ty kovové těsnící kroužky.Jinak byl vnitřek rozpadlý.Jak je to možné?že by tam byla špatná chladící kapalina a ta pak rozežrala to těsnění?Byl to motor rok 1996.Najeto 130 000
podle barvy ventilů na vedlejším válci bych to tipoval na chudou směs - není to přečipované?
doplněno 12.06.14 20:54:Je taky možné že ventil měl malou vůli, nedovíral a proto se podpálil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.