Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klimatizace Škoda Felicia

Od: petr® odpovědí: 21 změna:
avatar petr

Ahoj.

Chtěl bych si nechat namontovat klimatizaci do auta. Nevíte, kolik by to přibližně stálo? Vyplatí se to u starého auta? Jak dlouho to asi trvá?

Mám Škodu Felicia rok výroby 1997.

Děkuji za názory.

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

betaraybill*
hodnocení

4x

A do toho se pustí nějaký servis? *smich*

Záleží jestli máte už nějaké díly nakoupené nebo ne. Nové neseženete takže jedině shánět po bazarech a na aukcích. S tím se žádný servis jebat nebude.

Nevyplatí se to. Spíš bych se filcky zbavil a koupil něco jiného s klimou pokud o ni tak stojíte.

 

majsterjoe*
hodnocení

4x

Absolutne se to nevyplati. To radeji koupit jinou felicii uz s klimou.

kakin

radši koupit jinčí auto s klimou - nedokážu si představit jet do kopce s klimou u felicii :D to musí teda vypadat.

erikch*
Felicii s Klímou se vyrobilo vcelku dost,jenže ne pro cechacky,to byly z 99% na export,aby byly alespoň trochu konkurence schopné (nejen dumping cena)a samozřejmé neměla jen obligatnich 44kW...no a reálné sehnat vše potřebné zde na auto v rakoviny čich apod. Se rovna zázraku...Zkratka at se to někomu líbí či nikoli Felicie je dnes již za horizontem(Felicie byla už koncepčně mimo v době svého vzniku v 90.letech) neprodlužujme porad její přežívání za každou cenu...nevadí majitelům ta téměř nulová pasivní bezpečnost,stoji vám za to nedejboze. Nejaka i relativne banální nehoda a vy budete MIT dost vážná zraněni jenom proto ze vas nemá co chránit a sezenete jakékoli díly za banku...?
fik

Lidi dost často ale srovnávají špatně. Nemůžeš srovnávat felici třeba s mercedesem. Felicie je lidové auto,musíš ji srovnat s lidovými auty jiných značek a ty v 90 letech nebyly moc jiné

danys*

erikchu, nauč se psát a pak raď! Po tobě to přelouskat to by jeden zvracel!

erikch*
...tak zvracej,pokud chceš,a nekomplikuj si život...:) datluju na telefonu a ten do občas některá slova uzpusobi obrazu svému...

 

jmhad*
hodnocení

2x

Záleží na nákladech a předpokládané životnosti auta. Já mám feldu 1996,230 tisíc a dávám jí max 4 roky. Dcera má už přímé vstřikování /rok nevím/ a najeto cca 80 tisíc. Té bych to doporučil.

lmgify

Prime vstrikovani asi ne :) Spise tak bodove *palec*

 

hodnocení

2x

Jde o to, v jakém stavu je karoserie a jaký máš záměr do budoucna. Jestli je v dobrém stavu a uvažuješ, že se z ní stane časem udržovaný veterán, tak bych do toho šel.

Při této příležitosti si nemohu odpustit několik poznámek. Skoro vždycky když je tady téma Felície, najde se alespoň jeden "dopravní expert" který zavede téma bezpečnost auta a že do takové rakve by svoje dítě neposadil. Netvrdím, že je to zázrak. Je to prostě auto které patří do určité doby. Nechci se ani dohadovat jak by dopadla čelní srážka u Feldy nebo třeba u Smartu. Ale nikomu tady nevadí posadit svoje děcko do auta svařeného z několika vozů, do opraveného auta po totální bouračce, nebo vraku znova postaveného na značky. A že jich tady je a ještě se za ně, oproti Feldě, utrácí statisíce s pocitem výhodné koupě. Ale hold je to Mondeo, bavorák, Mercedes...Takže je poze Felicie tím nebezpečným a mnohými opovrhovaným vozidlem?

fik

Máš pravdu,nebo to když někdo bude mít vererána,který bude na pasivní bezpečnost zřejmě úplně nevyhovující tak s ním taky nebude jezdit na srazy nebo na výlety?

To s těmi svařenci je svatá pravda,na venek naleštěné krásné auto,ale karoserie je po totální nehodě,pokoutně někde svařená ve stodole z několika částí.člověk si myslí,já mám bezpečné auto,plno airbagů,asistentů a kdoví čeho,pak narazí mírně do stromu a ta skládačka se rozsype na prvočinitele. A bohužel co jsem takhle viděl u svého mechanika,tak mnoho lidí nemá vůbec tušení že v něčem takovém jezdí,poutají do toho malé děti a ukájejí se s tím jak jsou v bezpečí

novada*

Viděl jsem někde, jak felda nabrala ze šikma peugeot 206 a ten se uplně rozpáral, že všichni vylítaly ven. Felda byla sice rozbitá, více méně se "nic" nehnulo. .. Tady to bylo http://www.chcizit.cz/rozparany-peugeot-na-zlinsku-2243/1/#main_ima ge . Myslím si, že ten peugeot byl taky nějakej mega svařenec . Tady je taky vidět rozdíl:


- hezké video. Mě je třeba víceméně jedno, v jakém autě sedím, poněvadž si myslím, že auto je na ježdění a ne na bourání. Jde mi spíše o to, jestli se mi to auto líbí nebo ne. Stačí, aby bylo bez koroze a nebylo svařované. Každý kousek plechu je bezpečnější než motorka :)

erikch*
Chlapi nechci se vas dotknout,ale evidentně jste nikdy nepracovali s COckem,poněvadž byste nemohli napsat podobné zvěsti JPP...zkuste si třeba privarit novy lem místo starého...ona to není zas taková prca jak zde bohužel panuje všeobecné rozšířené dogma o svarencich z x aut apod.neříkám ze někteří neskladaji(spis neskladali) auto z x dílu čtvrtek pulek apod. jenže málokdo si to muže dovolit dělat protože jak navarite nosník který sice není vidět,tak vám pak "bude licovat" plecharina zvenku(kapota blatníky atd.) a i poloslepy idiot vidí ze třeba blatnik nesedí s hranou dveri...a to je oněm milimetr A sloupku...a jak ujedete na nosných prvcích zvenku už to nedohonite...Takže zvěsti vypouštěné především domácím výrobcem(procpak asi? ze by snaha o zvýšení prodejů) o totalnich bourackach které jsou svařeny z pěti aut jsou nesmysly-tu práci s tím by málokdo zaplatil...podobné se spis řeší sehnanim stejného kradeneho auta a výměnou identifikátoru na původní doklady-je to levnejsi,čili vyšší zisk,rychlejší a odpadá pravé ona pracnost...takže sice nejezdite v koser autu,ale je nehavarovane s původní úrovni bezpecnosti..ale samozřejmé reklamní masáž zabírá(podobné jako třeba AAA a Tyc na volant zadarmo-jak na to češi slyšeli a kupovali ojětiny ve zdejším bazaru bez ohledu na cokoli-ale měli Tyc volantu...) Zkratka chce to trošku přemýšlet. než jen slepé důvěřovat. všemu kde co napisou...
beda*

Souhlasím, že přivařit nový lem COčkem není žádná prča. Vzhledem k tomu, že o svařování v ochranné atmosféře něco málo vím, musím konstatovat, že tak jako není řidič jako řidič, tak taky není svářeč jako svářeč COčkem. A těch šikovných co umí plechařinu je mezi námi dost. Jednu vyvařenou Felinu vídávám na ulici a opravdu není poznat, že má nový zadní lemy. Snad jen podle laku a to ještě z blízka. Měl jsem kdysi Peugeota 405 MIčko a že je svařený ze dvou částí se poznalo až na na zvedáku, když se seškrábnul odlupující se nátěr spodku. Kdyby se nevyplácelo opravovat bouraná auta, tak by neexistovaly profesionální hydraulické vyrovnávací stolice a manuály a firmy, které se tím zabýbají. Je to JPP nebo nesmysl? O tom, že se tak děje i v amatérských podmínkách je důkazů na internetu v různých fórech a poradnách snad dost. Namátkou forum.cars.cz/... No a co s tak po "domácku"opraveným autem? Rychle prodat nejlépe přes nějaký bazar. Když se to načančá, tak se vždycky nějaký trouba na to chytne. A sebelépe srovnaný nebo navařený nosník nebo sloupek nikdy nebude dosahovat původních bezpečnostních parametrů. Jinak souhlasím s názorem, že auto si nekupuju proto, abych boural.

novada*

Přesně tak :)

 

fik
hodnocení

0x

Na servis rovnou zapomeň,to by byla tak trojnásobná cena auta. všechno jde,ale musel by jsi to dělat buď sám nebo nějaký známý co by tě nesedřel s kůže

Klimatizace a vše potřebné k ní sehnat z vrakoviště nebo přes inzerci,cenu předpokládám tak kolem 5 tisíc pokud to má fungovat,jde to vymontovat i z 1,6 i z 1,3.klimatizace i kompresory jsou totožné,jiný je jen držák na motor...ten se dá sehnat i nový,ale stojí kolem 2 tis

Já ve své 1,3 GLXi klimu mám a je to docela pohodlný,jen spotřeba se zvedne a motoru ubyde pár koníků kterých už tak má docela málo. Jednomu člověku jsem pomáhal s montáží a je to docela dost náročné,ne ani tak na znalosti,je to jen rozebírání a skládání,ale spíš na práci

gumidek*

Připočítej k držáku novou vodní pumpu a řemenici motoru. Musí mít tuším 6 drážek pro ten tlustý řemen.

Kvalitní pumpa co se nepokazí (GRAF,HEPA HEPU,SKF,...) 1500,-

 

doktpr365*

Záleží na typu kompresoru,nemusí být na drážky ale i na klíňák označení 2A, na drážkový řemen podle drážek PV8.

fik

To by jsi stejně musel předělat řemenici na motoru i vodní pumpu,felda bez klimy(1,3) má čtyřdrážkový řemen a s klimou šestidrážkový

fik

Vidíš,na to jsem zapoměl.a to nejde náhodou předělat jen řemenice na vodní pumpě pokud je OK?. UŽ je to déle co jsme to bastlili ale mám pocit že se měnila jen řemenice,ne celá pumpa

 

awador
hodnocení

0x

Nedávno jsem uvažoval nad dodatečnou montáží klimy do Fabie 1. Obecně pokud seženeš komplet klimu z vrakoviště, tak se to udělat dá, je to ale opravdu hrozně moc prace pro zkusenejsiho cloveka. Servis to asi odmitne, to jebani se jim asi moc nevyplati. Takze zkusim oslovit nejakeho nadsence garaznika.

Jinak se da na internetu, vygooglit i par servisu, co dodatecne klimy montuji. Ptal jsem se na Fabii a bylo mi receno, ze to vychazi na 40 000 (dily + prace). Cili se me asi chtel rovnou zbavit, protoze to proste nemam vyznam.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]