Nejste přihlášen/a.
Zdravím jaké auto si pořídit do 15 tisíc? mam čerstvě řidičák a potřeboval bych něco co málo žere, radši v benzinu a co nejspolehlivější. výkon tak do 10 koní.. díky
10 koní :DDDD .. vypadla tam asi nula co? :D .. Rada: kup si fáčko, je to super, málo to žere, díly na to sou levnější jak na motorku. Vím o čem mluvim, mam ho doma. Je to taková létající cihla, co má aerodynamiku jak vrata od stodoly. Řídí se to uplně super, mam obuto na širokých kolech a neni problém. Sice bezpečnost pokulhává, ale auto bylo vždy na ježdění a né na bourání. Hlavně se člověk naučí jezdit. Volil bych rok 94 .. nebo pak feldu ale když neni zrezlá, tak je drahá.
A nebo mě napadlo podívat se po Opel Omega B v třílitru což je 155kw tedy přes 200 mrtvých šemlíků. Já jednu měl stála mě 10t. Po asi roce jsem ji raději prodal protože by mě sežrala.
Jo, to je hezký auto, velký, pohodlný. Ale ta spotřeba! A povinný na to.. Ale zase, jak to má velký motor, tak to má i kvalitní zavěšení podvozku a vydrží to celkově víc.
Zdravím, co nějakýho Frantíka, něco jako Peugeot 106,306 (asi nejhezčí) a 405 či Renault Clio, R19? Vybíral bych nerezavé, pěkné auto, lze sehnat i s airbagem. Můžete si jej koupit i v cizině, nebo od nějakého staršího pána. Chce to někoho sebou, kdo tomu rozumí. Hlavně se nepředvádějte a jezděte s rezervou.
Kdyby si ten dotyčný došetřil, tak za 30k sežene 406tku .. To má perspektivu. Ani se to tolik nese** .. A 1.8 tolik nežere.. žere tak 8. Jinak R19 - s airbagem (airbagové čidlo ve volantu), když se do toho pořádně udeří, tak mu ten airbag rozbije hubu :D
Betaraybill nadhodil Omegu -řekl bych na bourání 100% lepší než řada Fa - Fe ! ale protože každý den se nebourá?!Trtr zase frantíky od Peu,tak se k němu připojím! Spíše záleží než na pohonu na velikosti zda-li malé či větší! Pkd spíš menší - dp bych opravdu od PSA! A to 106-Saxo (identická auta,saxo asi levnější) nebo větší, o fous, ipět idnetická auta 306-ZX nebo 205(ty se dělali až do 2000!) anebo ještě větší tam bych doporučil zase od PSA 405 nebo Xantii (pokud je při výběru štastná ruka a natrefí se na dobré kusy,pak nemá chybu ) a ještě lepší jsou v ropě -jeden z nejlepších předkomůrkáčů! Ale to je jen moje zkušenost a jsem s nima nadmiru spokojen!
doplněno 09.06.14 11:41:No hydraktiv bych asi také echtěl,asi až ten poslední co je v C6 ale v xénii ne!
Největší problém,je ,že spousta lidí ani neví o čem hydro je a pak jeho údržba neexistuje a když se po např. dvoustech ticśících potom mění LHM ,tak ani nelzy vypustit co je tam za humus.Ale v sumáru vyjde levněji ,jen se nesmí do origo servisu kde jsou jen měniči dílů ,ale k některému z hydrospecialistů např PaM v z Brna nebo p.Hejda z JH !
doplněno 09.06.14 12:16:Ale nejde ihned k zemi a navíc xantiím velmi dlouhotrva než lehnou,protože mimo pár kusů z roku 94 mají protipadací zámky, je o kouli (u obyčejných) navíc skrze brzdy .Navíc NIKDY se nestane že čerpadlo přestane z ničehonic fungovat!U xantií je hydro dovedeno téměř k dokonalosti maří to jen česká blbost a neznalost!
Xantii a její hydroaktiv bych rovnou zavrhl, to je něco hroznýho, pokud to se to pravidelně neudržuje.
Bohužel ja to vím, člověk celej zadělanej od žlutozeleného humusu, ktyrý nejde ani pořádně utřít, ale konzervuje super. Navíc, to jejich slavnej okruh na vše přes jedno čerpadlo je taky vynález. Stačí aby čerpadlo vyplyvlo a auto rázem jde k zemi, volant ztěžkne a brzdy poleví taky.
Do 15 tis?Ideálně felicii 1,3 motor,díly za směšné částky,či mazda 323 F mrkačka neskutečný držák,občas se dá i verze gti sehnat do těch peněz,francoze bych já nevolil,ani itala.či něco takového auto.bazos.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.