Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Náhradní díly z Číny na Felicii

Od: ujendys* odpovědí: 18 změna:

jaký máte né názor ale přímo zkušenosti s náhradníma dílama z Číny konkrétně do felicie

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

1x
No vzhledem k zustatkove hodnotě Felicii je to nejlevnější cesta k dojezdeni auta...jen plecharina je ale opravdu pro velmi trpělivé povahy...
betaraybill*

s tím si dovolím nesouhlasit. I na feldu se dají sehnat rozumně kvalitní díly za rozumnou cenu. Pamatuju třeba čínský rozdělovač na favo. Už od nova měl vůle horší jak původní. Nebo homokloub, který byl po pár tisících kilometrech taky na šrot a že zrovna homokloub je jednoduchý na výměnu aby se vyplatilo vzít ten nejlevnější, že ano.

 

gumidek*
hodnocení

1x

? Děláte si srandu?!

A pak každý nadává, jak jsou to hrozná auta... Bodejť, když tam lidi cpou šunty a až naposlední chvíli, kdy se auto sype!

doplněno 25.05.14 13:42:

Spíš jsem chtěl naznačit, že Čínský díl tuto teorii silně podpoří. Třeba Vika tlumiče, ramena ze silenty s Číny,atd... Ta nepřesnost, když někdo svařuje nové lemy či prahy a má to jiné přesahy vlivem špatné formy při výrobě karosářských dílů, špóny ze soustruhu v dílech karburátoru či jen samotného obohacovače za 120kč, ale nekupte to, že když origo je za 250kč. A o brzdách se nebavím vůbec. Měkké špinící a rychle opotřebující, že skoro kotouč neubývá, za to desky dostávají sodu a moc to celé nebrzdí.

Tyto poznatky mám za 2 roky, kdy jsem známím dělal auta a chtěli tyto levné díly. Teď už je posílám jen do pr..., protože většina těchto lidí ani nezajímá, že to pak ani nemusí dojet do cíle. Vždyť já s tím jezdím jen po městě...

Pak to někde zdechne a ta druhá skupina lidí v těch BMW,apod si řekne, vždyť tyhle vraky měli dávno zrušit...

Obecně čím více do auta vrazím za origo díly a odvedu kvalitní práci jako odvede výrobce, tak nemám problém s 20let starým autem jet třeba z Ostravy do Chebu.

O morálním zastarání i nulté výrobě kousků 1994 vím. Víc mě štve, že čínské díly pro tyhle škodovky nejsou kvalitní a vesměs i nesedí či jsou nepoužitelné už při montáži.

Když si někdo naivně myslí, že ušetří a pak kupuje za půl roku nové tlumiče Sachs, tak jsou my tací lidé k smíchu :) (ovšem tací lidé jsou pořád lepší než ti, kteří po půl roce neudělají nic a jezdí s tím, že to stačí a všechny nás ohrožují) .. ti jsou spíše k pláči...

Já osobně už pomaličku přesedlávám na jiné a co myslíte... dám si tam nějaký čínský díl, když na začátku po koupi bude málo peněz? V žádném případě nedám čínu!... Když na to nemám, tak si an tu kur... vydělám a koupím origo a mám klid na pár let a cítím se bezpečněji.

Číňan umí udělat maximálně jídlo, ale do strojnického průmyslu, ať se ne...ere. Takové dodržení kvality, co mají třeba Němci, kdy něco nesedí pár setin a jde to do zmetků číňan řekne, že je to ještě cajk. To mluví za vše a nepsal bych to, kdybych takové díly nemontoval.

Obecně, kdybychom my češi nekupvali potraviny s Polska nebo odjinud s nahnilou zeleninou či zkaženým masem co se rozmrazilo někde na hranicích a pak se to dalo čechům, protože ti snědí vše a remcají jen o tom po hospodách a nedotáhnou to dál, tak to samé je i u těchto dílů v pro social skupinu důchodců nebo šetřílků obecně (ale to je zase problém platů tady...).Takže teprve až tohle všichni přestaneme kupovat, tak se to k nám přestane vozit.

doplněno 25.05.14 13:51:

A další problém je ten, že ne každý díl se montuje 10minut. Taková výměna vodní pumpy se vším všudy zabere 1-2hodiny a pak to za 3 nebo 12 měsíců hučí či teče. Mě by teda nebavilo každý rok opravovat to samé místo jen k vůli levnému čínskému dílu.

Třeba montovat poslední díl výfuku by mě až tolik nemrzelo (kdyby to byla vika). To je na 10minut max a nic kolem nezavazí a kapaliny se nevypouští. Tam jde o čistě vyhozené peníze. Horší je, když se to spojí s tou zmařenou prací, která díky tomu vniveč.

erikch*
Gumidku-nechci ti brát iluze ale Felicie byla zastarale auto už v době svého papírového vzniku počátkem 90.let nemluvě o počátcích výroby koncem roku 95 kdy vznikly nulté série...Jak všichni víme byla Felda jen zaobleným Favoritem...Nebylo cílem posunout vývoj,a tím vynaložit značné prostředky(už tehdy byla Škoda čtyři roky majetkem VW) ale za co nejmíň a s co nejmenšími náklady "omladit"Favorita...O nějaké výbavě,výběru motorizací atd.atd. nemohla byt rec...proto to je a bylo tak jak to je a bylo...Jiná věc je jak byla Felda prodejné uspesna-cesi prosté jako ze české auto...jenže už jsme to cpali do Německa...
milan23*
Z aut z devadesátých let, těch co stojí za opravu vídám už jen Felicie a Peugeoty 406.Asi to nebude jen prodejní úspešností, ale tím že Felicie je nezmar a 406 je pořád ,,šik".
erikch*
Ono obecne-auta z 90.let byla ještě auty,žádná nesmyslná ekokurvitka,žádné úspory jdoucí proti technice samotné,motor býval motorem,který něco vydržel(ne jako dnes kdy tak tak přežije svou vlastni záruku a ahoj)...Osobně jsem vcelku fanda 90.ten lecktere stroje už dnes na hodnotě jen a jen stoupají(což ale není případFeldy),ttakový Renault 25 turbo,Peugeot 405 T 16 BMW M rady a např.Lancia Thema s origo motorem Ferrari(za tu ma dnes člověk novou residencí) atd.,pravdou je zdravého kusu se jen tak někdo nezbavuje,ale ono je to i u podstatné novější h aut-pokud je o.k. tak ho přeci nebudu prodávat,ze...

Něco o tom vím z jiného oboru a nesouhlasím s tím, že Číňani neumí strojařinu. Umí ji špičkově, ale musíte jim za to zaplatit. Oni totiž vyrobí to, co jim řeknete, a to včetně požadované kvality. Když nabídnete méně, vyrobí to také, ale kvalita už je jinde. Ono je to totiž stejné jako s polskými potravinami - zadavatel chce vyrobit něco za málo peněz. A on ten výsledek pak tomu odpovídá. Co se u nás dováží z Polska, to by si nikdy Polák nekoupil. Ale u nás je po takovém zboží poptávka, tak proč jí nevyhovět. Nekupte to, když je to tak levné, že?

gumidek*

Problém je, že na dílech není napsáno,zda číňan dostal dobře zaplaceno a díl neodfláknul. Už tohle je absurdní.

A na 20 let stará auta nebudou dělat kvalitní díly, ale kdo to má poznat, když to na dílu není napsáno. Tam není napsáno ani číslo toho dílu či datumovka jako se běžnědává na gumové díly.

doplněno 25.05.14 15:02:

Pokud bych podnikal, tak bych nedělal méně kvalitní a kvalitní přesné součástky. Dělal bych jen přesné. Právě k vůli tomu, že ty méně kvalitní díly mi ničí pověst a jak bych měl vysvětlovat lidem, že to někdy flákám a někdy dělám dobře?

Jak to u zákazníka budí důvěru? Asi moc ne... a v tom to je... ten bor...el.

Proto si trvám na tom, že bych čínu nekupoval.

fik

To je přesně vystihnuté,plno věcí a velmi kvalitních se dělá v číně,ale ty nestojí tak málo.pokud něco stojí třeba třetinu ceny originálu,tak je logické že to nebude mít tu kvalitu.a problém je že s číny se dováží na feldy jenom to laciné a špatné

 

hodnocení

1x
avatar jinx

Plne suhlasim s gumidkom.Nedavno som kupoval obyc.kabinovy filter do fabie.V predajni mi automaticky ponukol ten najlacnejsi smejd.Iny tam ani nemal.Pri takejto blbosti mi to ani tak nevadi tak som ho kupil.Doma som ho rozbalil,vytiahol z palubovky stary filter BOSCH co som tam daval v 08/2011.Samozrejme ze som novy filter vlozil do ramu ale bolo mu treba pomoct (uz tu zlyhala kvalita) ale vosiel sa.nakoniec tak na to kukam a nevedel som ktorym smerom to tam vlastne ma ist.

To co "nemec" normalne oznacil sipkami tak "noname" uz neviem ale nakoniec som ho tam nejako dal.Je mi jasne ze som spravil chybu aj ja ze som si neoznacil a neskontroloval smer prudenia vzduchu ale co uz.

Plynove vzpery "noname" na 5 dvere som pouzival 3 mesiace.Dvere vystrelovali smerom hore,rezonoval piest vo valci tak ze kazdy na sidlisku vedel ze JA otvaram kufor.Nakoniec sa to aj vytrhlo z tych klbov na dverach a j..lo mi to na chrbat cele dvere a zrovna v tom mieste kde je zamok.Potom som doniesol z buracky original a tie uz ficia 2 roky v pohode.

TAKZE OPLATI SA Z VRAKACU ORIGINALOVELA VIAC AKO NOVY POLSKY A LACNY.

Samozrejme ze nie bzdy a pod ale bral som uz:

Autobateria 44Ah rok 5/2009 za 10 euro

Klucka s mikrospinacom 5 dvere v obchode 26 eur z vrakacu za 10

Palubna doska (budiky) 60 eur vrakac v servise 500 eur

Prepinac svetiel,plynove vzpery,madlo dveri vodica,poistky,ziarovky komplet,popolnik,kruzok airbagu,gumenne koberce 2 ks,osvetlenie SPZ vsetko z jednej vyhorenej (predok) fabie HTP 2006 za 15 euro.

Mam pocit ze to plno malickych predajni vlastne ani nemaju velmi na vyber inak by neprezili.Paradox je ze ked si idem kupit nejaky ND neviem preco mi strkaju vsade vzdy VIKA a pod.Ja nepotrebujem setrit za kazdu cenu.

 

betaraybill*
hodnocení

0x

špatné. Čína = prodávám auto. Nevyplatí se to, protože se stejně rozpadnou za chvíli a je to maximálně šméčko při prodeji

Jen takovej malinkatej dotázek.Jak poznat že jsou vyrobeny v číně?

Jen tak mimochodem- toho co je vyrobeno v číně je kolem nás hejno,ani mnohdy o tom nevíme a nejsou to špatné věci!To se mi na všech líbí čína = klump nebrat a přitom mnoihdy píše na PC či NTB made in china,nebo používá chytrej MT made in china atd !

betaraybill*

Tak jasně, ale jsou značky jako třeba u škodováckých dílů třeba VIKA, které se nevyplatí brát ani zadarmo. Stačí vyhledat nějaké diskuze na škodováckých stránkách. Osobně třeba nejraději kupuju Meyle HD a osvědčili se zatím. Přitom nejsou nejdražší.

9binulu

Jak se říká, Věř a víra tvá tě uzdraví ... *smich*

Meyle vyrábí většinu své produkce v Číně. V Německu mají kanceláře. Jejich řada HD ale skutečně funguje. Standartní řada je horší průměr.

Čína je obrovský trh. Nelze říci, že co je čínské, je špatné. Čína udělala za posledních 10let obrovský pokrok. To co sem chodilo před touto dobou se vůbec nemůže srovnávat s dnešní produkcí.

Na mém autě mám

Čínský vnější kloub - po cca 200tis km praskla manžeta (při ceně 210Kč za celý kloub, jsem neměnil pouze manžetu, ale dal jsem nový kloub)

Čínský spodní čep ramene - vydržel také cca 200tis km, dal jsem ho znovu. Cena 60Kč.

Originální čep řízení TRW - vydržel pouze 2 měsíce (10tis km) , rozpadla se mu manžeta. Tenkrát výrobní vada všech těchto čepů. Od té doby už si TRW nekoupím.

Čínský čep řízení - ten tam mám cca 150tis a zatím drží. Cena 60Kč

Takže čepy na felicii jim už jdou.

 

fik

To nikdo neříká,v číně se dá objednat velice kvalitní výroba. problém je spíš to,že žádná druhovýrobní čínská značka co dělá díly na feldu kvalitně nevyrábí

 

fik
hodnocení

0x

Zkušenosti tragické.kvalita mizerná a budeš to opravovat pořád dokola. díly kupuj originál nebo aspoň osvědčenou druhovýrobu-cena je o něco vyšší ale ve výsledku nižší

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Z čínskými díly nemám zkušenost,všechny kupuji v česku takže jen české díly!Ale pokud jsou to HOMOLOGOVANÉ díly tak je mi šumák zda-li je to Bosch vyrobený v polsku nebo ˇčíně.

¨Např na mé auto v prvovýrobě jsou kosti TRW,ale jako ND stejný díl je na ...,zrovna jako někým vychvalovaný Myele.Nyní jsem koupil kost no name- a záruka na ni je 3 roky a ne jako na "originální díl který po roce šel do kpopru a stál dvakrát víc a záruka jen půl roku!

 

machr*
hodnocení

0x

Díly většinou ani nesedí a ničemu neodpovídají. Pokud se ti povede sehnat co potřebuješ není to žádná kvalita myslím si že je lepší investovat alespoň do polo značek jako Starline a podobně a nebo opravdové díly od Bosche kupoval jsem na stařičkého pežota zadní prase za 480 originál bosch asi nemá smysl objednávat něco z číny (Čínský šmejd 350) ;) Závěrem všechno je z číny ale pokud je alespoň firma z evropy má to trochu lepší zpracování a kvalitnější material než NO-NAME výrobky ;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]