Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vůbec nereaguje - nestartuje

Od: patanc* odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, dnes se mi stala taková zvláštní věc. Měl sem málo benzínu a tak sem jel na benzínku, ale už nenastartoval, auto vůbec nereagovalo, netroubilo, budíky nesvítily, prostě vůbec nic. Na první pokus jenom cvakal startér, na další pokusy už opravdu nic. Všiml sem si že mi ze zadu před natankováním vyteklo trochu benzínu (buď z nádrže nebo tam někde). Po dotankování už nekapalo nic a spodek byl navíc suchý - žádná dirka. Zavolal sem si pomoc se startovacími kabely... Ty nepomohli, ikdyž moje baterka stále jiskřila (je tedy možné že nebyla uplně vybitá). Vím pouze, že sem měl občas problémi se startováním kvůli palivovému čerpadlu, jinak mě nic nenapadá. Je to pro mě velká záhada, bohužel to potřebuji vyřešit co nejdříve a vadní díl co nejrychleji koupit a vyměnit. Napadá vás něco?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar diesel

šel bych od nejjednoduššího ke složitějšímu!

1.Přeměřit AKB

2.očisti svorky baterie

3.ukotření:beterka-motor,převodovka,kastle,a v neposlední řadě i starter!

Poslední body můžete sám a pkd měřák tak i bod1.

PS něco podobného mi dělalo na dehtové iibize I (rv 85-93) při vyzkratované baterce,jen cvakalo v autě,při kabelech taky nic,ale když se dala dobrá tak vše šlapalo!

 

jmhad*
hodnocení

1x

Také mám dvě zkušenosti s ukostřením ,kdy byly podobné problémy /a souvislost s natankováním je jen náhoda/ a objevily se po čase provozu a náhle. Jednou to byl uvolněný a zaoxidovaný šroub ukostření ukostření baterie na karoserii a motor,ve druhém případě chyběl /u staršího vozu/ pásek ukostření motoru.V moha případech se kontroluje jen plusová svorka a vedení ,jenže minusové vedení musí být stejně dobré.

erikch*

pokud takhle dojde k náhlému "kolapsu" a není proud pro el.systémy,je jasné,že ani kabely apod.nepomohou...takže vyndejte akumulátor a postupně od svorek jak +ové ta i -ové vedení(kostra) veškeré kontakty spoje rozebrat očistit a ošetřit vhodným přípravkem,např.Kontaktol...k tomu ještě správně výše podotknutá kostra motoru,kdy vesměs od strany převodovky je bud měděný pásek(pletenec) nebo přímo kabel ke karoserii(někdy už tam právě ani není)...

 

buss
hodnocení

0x

Ano, pokud není závada v elektrice. Algoritmus, postup od něčeho někam - nádrže, vedení, čerpadlo, filtr, karburátor.

 

hodnocení

0x

jestli na autě nic nereaguje tak je to elektrika první bych zkusil druhou baterku že jiskří nic neznamená a ani kabely někdy nepomůžou a poté hledat závadu dál-pojistky startér...

doplněno 20.05.14 22:23:

kostra od baterky drží dobře?

patanc*
hodnocení

jiná baterka už taky byla vyzkoušena a nic. kostru sem pořádně ještě neprozkoumal

 

milan23*
hodnocení

0x
Umřel alternátor
amidamaru*

Ještě alták nemusel umřít.Mohlo se stát,že je skrat napalivoměru a vyštavil baterku.To,že starter cvaká,je na 100 procent vybitá baterka.A když cvaká,tak kostra je.Nabijte baterku a pak skuste.Od někoho si skuste půjčit voltmetr a změřte.nabitá bude mík,kolem 13,4 Voltů.Pak se podívejte,zdali funguje ukazatel paliva,pak filtr a čerpadlo.Víc neporadím.Nevidím.

patanc*
hodnocení

tak baterii sem druhý den nabil. Kontrolky už dokonce svítí, troubí atd... ale nastartovat se mu pořád nechce.

amidamaru*

A změřil jsi ji?Svítit může i když se odvalil jeden článek.

Pkd by "umřel altik" tak by nastartil!Většinou baterie ,pkd se nevyzkratuje,tak se neprojeví zničeho nic!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]