Ostrůvek mezi jízdními pruhy

Od: Datum: 20.05.14 08:38 odpovědí: 13 změna: 21.05.14 14:09

s velkým očekáváním u nás otevřeli rekonstruovaný úsek silnice, přivaděč směrem k D1. je tu však jedna zvláštnost, kterou mi tu možná někdo vysvětlí. k čemu je dobrý ostrůvek na stometrové rovince mimo město, na kterém jsou samozřejmě značky přikázaný směr jízdy. z obou směrů je před ním plná čára. jde o to, aby se o něj někdo rozmlátil? nebo něco jiného?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: fido
Datum: 20.05.14 08:42

Ano, aby se debil, který jede hned 200 kmh rozmlátil a pokud možno zastavil a nevletěl do protisměru, kde sebou smete ještě 6 protijedoucích nevinných aut. Jinak je to ozdoba a kousek přírody, pokud je tam vysazená tráva.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 20.05.14 08:53

na tomhle se nezastaví. výška obruby 20cm. a na tom dvě značky. šířka tak metr a délka 5m. tráva tam možná bude, ale spíš tam bude kaluž oleje od proražených van motoru

Datum: 20.05.14 09:37
avatar

Asi již dopředu počítají,že tam bude výstavba a v budoucnu ještě namalují zebru a bude přechod pro chodce!

doplněno 20.05.14 10:20:

Takto nějak to bylo ,nevím jméno vesnice,za výjezdem v kopci,po staré na Prahu ,asi 3 či 4. vesnice za Nespekami.Proto soudím že dle územního plánovámí ma být zástavba!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 20.05.14 10:52

i to je možné. docela se divím, že by někdo takto přemýšlel dopředu, když vidím, jak se dnes staví. nejdřív silnice, pak kanalizace. nejdřív chodník, pak kabely do chodníku. v satelitních městečkách se udělají chodníky, silnice a pak se teprve na parcelách začíná stavět. kamiony naložené plně cihlama vše rozlámou, navíc chodníky nejsou stavěné na to, aby je přejel kamion i když jen zadním kolem, protože se nevytočí

Od: fido
Datum: 20.05.14 09:43

Aha, takže malý a krátký ... opravdu to může být z jakýchkoli důvodů. Většinou estetických, ale třeba jak píše kolega v budoucnu kvůli přechodu, ale o tom pochybuji, to už bývá v nákresech hned. neboť je nutná uprava i okolí. Přívodní chodník, značky, popřípadě semafor .. ale je to hlavně oživení. Mají plan, že to bude hezké, ale nikdo se o to po předání stavby již nebude starat. Důležitá byla cena stavby a to, že to někdo zaplatil. Některé věci postrádají logiku ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 20.05.14 10:13

Mimo obce se vesele staví, takže s tím počítají, odpověděla by obec.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 20.05.14 10:56

na obecní internetové forum už nechodím. od té doby, co je jen přes registraci, tam chodí jen jeden uživatel a ten si na své položené otázky nakonec odpovídá sám a nebo se hádá se starostou, který se jen tak nenechá, protože už dokonce má svůj pořad v televizi :-D k mému dotazu by jako většinou odpověděl někdo z radních asi takto. "obraťte se na správu silnic, nebo toho, kdo stavbu prováděl" tečka

Od: asd*
Datum: 20.05.14 10:51

Ten ostrůvek je hlavně aby nešel předjet ani cyklista. Taky pro větší zábavu záchrance a hasičům. Jo a hlavní účel bude kšeft za pár set tisíc (nebo mega?), bezpečnost je spíš záminka. Lepší by byl četník v každé vesnici který kromě celkového dohledu nad pořádkem bude stavět (v místech kde je rychlost nebezpečná = u školy, křižovatky, mezi barákama) rychle jedoucí auta se slovy "jedete moc rychle, už to nedělejte, příště bude pokuta a při dalším opakování vás zmydlim pendrekem a přijdete o papíry.

Důležité jsou na ostrůvku vysoké obrubníky, aby se rozlomilo kolo a zločinec se rozbil o protijedoucí auto.

Kocourkov...

V poslední době se ale objevují ostrůvky bez obrubníků, jen dlážděné a s plastovýma cedulema - tyhle projet jdou bez průšvihu, jen se omlátí plechy a urazí cedule.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.05.14 12:02
avatar
On totiž poslední dobou je trend silniční dopravu co možná nejvíce rozkouskovat,omezit a "zneprijemnit"...nensou to jen ostruvky("svobody") ale i zpozdovaci nesmyslne semafory za x set tisic atd.atd. akorátsi stat,potažmo cela EU neuvědomuje ze drtivá většina průmysl.výroby je orientovaná na automobilismus(trošku si to omezovani protiřečí se snahou prodat víc a víc nových aut) nemluvě o tom,kde jsou všichni ti ekologove- proč nekrici a neprotestuji,vždyť i laik dnes ví,ze každé zpomalení znamená i následné zrychlení a tím víc se do ovzduší vypouští víc s plodin...Asi maji st rach- to raději budou blokovat stavby obchvatu a dálnic kvůli rozmnožovací mu teritoriu "žabky kunkalky",protože české úřady maji strach z protestu všeho druhu...pěkné na tajnaka pozici a pak jen občané záplat,ale postavit se za obecné prospěšnou věc navzdory male skupince protestujících,na to česky úředník "nemá koule"...
Ohodnoceno: 1x
 
Od: fido
Datum: 20.05.14 12:04

Nelze než souhlasit !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.05.14 13:09

Budují se i vyvýšené "přejezdy pro cyklisty" z příkopu do příkopu.

Podle zásady - musíme silnici opravit, abychom na ni mohli nalepit umělé hrboly.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 20.05.14 13:21

Ty jsou taky úžasné. A nejlepší je, že na nich cyklista nemá přednost. Musí totož sesednout z kola, tím se stane chodcem a přechod pro chodce to není. To je na Nobelovu cenu...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakublinhart1*
Datum: 21.05.14 14:09

Účelem ostrůvků a zúžení silnice je podle Ředitelství silnic a dálnic zpomalení dopravy.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.