Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rád bych se zeptal na pár otázek, jestli víte prosím poraďte. Za snahu děkuji.
1) jaký olej nejlépe lít do babety, teď jsem dával M2T a mám s tím problémy, babeta špatně startuje i po výměně svíček, a karbec je furt špinavý.
2) nastartuju babetu a když přidám plyn začne se dusit co za to může?
3) nenastartuju tipem rozšlápáním , (dříve bez problému) ale musím jakoby šlápnout, zabrzdit, a furt opakovat :/
4) každý říká že jsou to problémové stroje, ale říkám si, vždyť je tam pár součástek, spojku mám novou i svýčky. co myslíte?
doplněno 17.05.14 07:35:Babeta 210
M2T je humus, jezdit to na něj bude, jen se jej musí dávat více a zanáší výfuk, případně karbonuje válec. Moderní oleje se míchají 1:50, dlouhodobě používám u dvoutaktů včetně motorové pily olej Castrol 2T.
U malých prdítek které mi prochází dílnou je většina startovacích problémů způsopobena biopřísadami (biostračkami) v benzinu Naturál95. Když se v karburátoru odpaří, je to jako povlak z fermeže a hlavně to zacpe volnoběžnou trysku která má společně se správně seřizeným šroubkem vzdušníku zásadní vliv na starty. Trysku čistím drátkem z drátěného kartáče a případně pomohu kapkou denaturovaného lihu který kupodivu ten bordel rozpouští. Doporučuji premiový benzin třeba Verva 100, zvláště když se nejezdí denně a hlavně před delším odstavením.
Bebetta když je dobře udělaná od zkušeného mechanika a z kvalitních dílů, může leta fungovat bez problému, jak píší kolegové. Kvalita dílů které se dnes vyrábí buhví kde je ale kolísavá a také tam bývá problém se zapalováním, měli několik provedení od několika výrobců a komponenty nebývají kompatibilní, takže sesazení je často náhodná loterie.
1) olejem to není,já dávám co mám po ruce a jezdí už 25 let bez výbrusu denně
2) když chytne a po přidání plynu se dusí tak bych to viděl na hlavní trysku,může být i přicpanýn výfuk
3) šlápnout-zabrzdit tomu nerozumím.
4) je to jenom stroj,občas odmastím spojku,ale jezdím denně i v zimě pokud není hromada sněhu.Za 25 let vyměněn řemen,2x volnoběžka,lanko brzdy,pláště.
Rozhodně do babetty nemíchat olej s benzinem 1:50 to nikdy at je olej sebelepší. Pokud má na ojnici nahoře u pístu bronzové pouzdro tak ředit 1:33 a pokud má jehly tak stačí 1:40. Nejlepší a osvětšený olej do babetty je mogul TSF nebo castrol 2t do motorek ujde i husgwarna XP a nedávno jsem sehnal v maunfildu 2T olej od mogulu s názvem alfa 2T který podle nich není dobré davat do motorovek a křovináku (vysokootáčkové motory) ale do babetty taky ujde. Ve slevě jsem ho kupoval litr za 65kč ted myslim už stojí litr okolo 90kč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.