Dacia Logan MCV 1.6 60kw LPG

Od: ® odpovědí: 16 změna:

dobrý den chtěl by jsem se zeptat jaký máte názor na toto vozidlo popřípadě jaké máte zkušenosti pokud toto vozidlo vlastnite (spolehlivost na cestatch aby mě to nekde nenchalo,náhradní díly opravy atd atd).. popřípadě jestli by nebylo lepší když už tak naftový motor 1.5 dci 55 kw?

16 odpovědí na otázku

 

 


0x

Tenhle motor pochází z renaultu, kde měl označní 1.6e a dával se třeba do Meganu cca v letech 1996-1999. Pak ho vystřídal 16 ventil.

Tenhle motor je konstrukčně jednoduchý. Např. ventilové vůle se vymezují stejně jako u felicie ohv.

Má bohužel ale nekvalitní sedla a ventily, takže při použití LPG časem dochází k většímu zaklepávání a podpalování ventilů. Já bych tento motor na LPG nedoporučoval, nechápu proč ho Dacie dělá na LPG. Lepší volba na LPG je ten jejich 16 ventil.

1.5 dci není také žádná hitparára.

osobní zkušenost nemam.. ale známý automechanik mi řikal že to jsou totální vraky, hnije to, sere se to a rychle to ztraci na ceně.. snad to i v některem testu vyšlo jako nejhorší auto roku...

Kamarád má Das auto a nemusel do něj vůbec investovat a cenu má ojeté vyšší, než nové. Nedávno jsem mluvil s jedním dealerem od Škodovky a pomlouval Thalie. Nechápe, jak je možné, že Renault byť v Turecku ale dokáže vyrobit auto s prodejní cenou 150 tis. Holt někdo musí VW dotovat, proto nedokáže Škoda prodávat auta levněji. Také se Škodě v poslední době nedaří prodeje, jaké by vedení VW chtělo.*smich*

solenza-je to poměrně jednoduché a stačí na to "kupecké" počty...Jednak reklama-okřídlené "Das Auto" prostě v médiích stojí nekřestěnské prachy-a automobilka je těžko bude platit ze svého-to si pěkně zaplatí ti reklamou "oslovení"...Dalšími rozdíli jsou ne nepodstatné vstupy-ona jakože vyspělá Evropa se svými odbory,danovým zatížením atd.atd. v konečném součtu znamená to co pozorujeme nejen v automobilovém podvětví-prostě práce je v EU moc drahá,nemluvě o výrobě čehokoli-proto se půlka evropanů bouří,chce vystupovat z Unie atd. Úspory jsou jasné-týkají se všech automobilek,krom specifických jako třeba Rolls,Aston apod.(s velkým podílem ruční výroby-ta je i v 21.století prostě nenahraditelná)které mají své zákazníky,kteří si za opravdovou kvalitu a exkluzivitu zaplatí,ale pak je tu podstatný rozdíl v maržích apod.VW prostě pod svých asi 30% nepůjde-i za cenu nižších prodejů,ačkoli vozy VW nejsou nijak exkluzivní(ve srovnání právě třeba Rolls apod.)-ačkoli vedení VW se tak chová-no a oproti tomu je tu Renault,který pochopil dobu,kdy se chce většina lidí přepravovat za přijatelné peníze-a jejda ono to tak funguje-co by dalo VW za prodejnost Dacií a třeba Thalií-prostě zisk netvořím marží,ale obratem-tuhle základní ekonomickou poučku nechápe ani náš stát se svou danovou politikou,natož automobilky...

 


0x
avatar luigi

Logan neblázněte to je nejhorší auto sere se rezaví před očima a rychle ztrácí na hodnotě :(

Kolik jste loganů jezdil,že tak zasvěceně hovoříte?Máme služební Yeti a na 80000 km má druhý motor,třetí turbo jedny dveře měněné,dvoje opravované a to vše kvůli korozi.Podotýkám,že autu je 2,5 roku a dalších drobnějších závad bylo ještě víc.Soukromě mám Logana a s ohledem na pořizovací cenu jsem v pohodě,odcházejí spotřební věci v míře srovnatelné s dalšími levnými vozy.

suchy-přesně o tomhle to je,co jsem se snažil naznačit výše...

Nejezdil ,ale mám známých ,kteří ano a ztoho jsem vyselektoval tu odpověd jestli jsem vás popudil tak se omlouvám :)

 


0x

Píšu svůj názor na základě osobní zkušenosti. Máme ve firmě 3 dacie logan. 2x mcv a jeden sedan. Sedan mame 7let, Potom mame 1,5 diesel mcv a ted jsme kupovali 1.6LPG mcv . Vsechna auta jsou zatim 100% spolehliva. Vystacime si pouze s pravidelnymi prohlidkami po 20.000km. Ani u toho 7leteho neni naznak rzi. A to ta nase auta nejsou moc hyckana a rocne najezdi kazde kolem 40.000km. Pred tim jsme meli mondea a ta se s ekonomikou provozu vubec s dacii nedala srovnavat. Za vse jsme platili zhruba trojnasobne cifry. Jestli bude lepsi diesel nebo LPG nedokazu posoudit, LPG mame jen 14dni. Rozhodne LPG je na porizeni levnejsi nez diesel, ale co bude lepsi v dlouhodobe ukaze cas. Kazdopadne se dacii nebojte. Hesla typu, znamej povidal ze jsou to sracky a ze to hnije mi pripadaji velice usmevna. Podle me jsou to auta s nejlepsim pomerem ceny a uzitne hodnoty. Jo a mimochodem dacie jsou auta ktere nejmin ztraci hodnotu, podivejte se za kolik se prodavaji 2-3 roky stare Logany a zjistite, ze ceny klesnou pouze o DPH.

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2020 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]