Kam napsat stížnost na autoservis Auto Kelly?

Od: Datum: 15.05.14 08:38 odpovědí: 5 změna: 15.05.14 15:52

Dobrý den,

chci se zeptat. Měl jsem auto v autoservise Auto Kelly - nefungovalo mi otevírání kufru. Naučtovali mi 3200,- za diagnostiku a práci, přitom byl vyměněn pouze jeden drát, který se nacházel pod sedačkou řidiče, ale tak to by mi ještě tak nevadilo, ale důvod proč píšu je ten, že dnes jsem zjistil, že jsou ulomený komplet packy, který se nacházejí na plastu, který tvoří přechod mezi kobercem a dvěřma, takže to tam drží jenom na jednom. Chtěl bych si tím pádem stěžovat na tento autoservis, ale nevím, kam mám dát stížnost, aby to ovlivnilo, co nejvíc lidí. Prosím, poraďte, na jaký portál je nejlepší stížnost na onen servis napsat.

S pozdravem


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.05.14 08:50
avatar

Zdravím,
v první řadě opravu reklamujte a požadujte nápravu.
Pokud chcete autoservisu udělat negativní reklamu, pak to celé popište, doprovoďte fotodokumentací a odprezentujte na různých diskusních forech. Ale počítejte s tím, že autoservis se pak může také bránit třeba i žalobou pro pomluvu apod. a na vás bude dokazování. Takže opatrně než někde něco adresně napíšete.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: cuca®
Datum: 15.05.14 09:09
avatar

Souhlas, žádný portál.

Reklamujte u servisu.Stěžute si az potom, co se k tomu otočí zády.

Proč ihned vyvolávat bouři. ..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: autokelly
Datum: 15.05.14 10:42

Dobrý den, dovolte mi prosím zareagovat na Váš dotaz z pohledu společnosti Auto Kelly.

Doporučuji kontaktovat daný Auto Kelly Autoservis, uplatnit reklamaci. V případě, že se závěrem reklamačního řízení nebudete spokojený, napište prosím na adresu marketing@autokelly.cz a Váš případ prověří manažer pro Auto Kelly Autoservis.

Přeji hezký den a doufám, že se vše vyřeší.

S pozdravem Veronika Moravčíková

Mgr. Veronika Moravčíková

Marketing project manager

Auto Kelly, a.s.

Ocelářská 16, 190 00 Praha 9

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonym0
Datum: 15.05.14 11:22

Spravne a pak zde uverejnete celkou komunikaci s Auto Kelly, at mame prehled o tom jak resi problemy, jestli ma nebo nema cenu s nimi resit nejakou pozdejsi reklamaci a pripadne pouzivat jejich sluzby. Dobra firma se pozna podle toho jak resi problemy. Je jedno jak ma/nema nastavene vnitrni procesy, vse je o konkretnich lidech a jejich ochote problem resit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 15.05.14 15:52

dobrý den. docela by mě zajímalo z pohledu společnosti Auto Kelly, jak funguje zákaznická karta, která nabízí 10% slevu na práci v autoservisech Auto Kelly, když mi v jednom takovém servisu přijímací technik na tuto kartu s úsměvem řekl výmluvně něco jako "strč si jí do ..." :-D

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.