Nejste přihlášen/a.
Zdravím a prosím o názory. Uvažuji o koupi skútru (hlavně na cesty do práce přes léto, mám to 12 km), no hledám něco levnějšího (nemám moc financí), narazila jsem na tohle:
Líbí se mi třeba hned ten první. O ojetině (sice třeba značkové) po jistých (drahých) zkušenostech (auto) neuvažuji, vím, že tohle je "Čína", ale... i značková věc se může porouchat...
Podotýkám, že jsem začátečník a taky kus ženský (87kg).
Co si o tom myslíte? Díky.
Jezdím na motorkách, skutry nemám rád. Ale nedoporučuji vám kupovat čínský skůtr (nebo skůtr od "noname" výrobce) Kupte si raději ojetý značkový - koukněte na Peugeot, Aprilii, Hondu, Yamahu apod.
Ono i to značkové se může porouchat ale šance je nižší a když už se to pourouchá máte jistotu že se to bude dát bez problému opravit. Tyhle čínské skůtry jsou většinou i po výrobní stránce v katastrofálním stavu. Raději než 20 000 za nový čínský dejte 20 000 za ojetý značkový. Určitě na tom neproděláte.
souhlasím, čína je na začátku vývoje výroby a je to ošizené, vše jak z nějaké domácí dílny a hrubé zpracování, oni jedou na kusy nikoli na snahu o spokojeného zákazníka, čína myslí jinak. Mají i dobré zboží, ale motrky to nejsou ! můj názor.
Taky se přimlouvám. Číňani se to fakt teprve učí a ještě pár let učit budou. Prostě rozeberou skůtr, téměř bez porozumění co tam k čemu je a z jakého je to materiálu a proč, vyrobí něco, co vypadá na první pohled podobně jako originál, ale jenom vypadá. Životnost mizerná a už ho ani neprodáte, protože rozumný člověk si číňana a ještě k tomu ojetého nekoupí.
Moc toho o motocyklovém trhu nevíte. Například činská firma Jincheng kooperuje již od roku 1985 s Japonci, má továrnu v Severní americe a v Jižní Americe ve své fabrice vyrábí Aprilie. Podobné to je i v jiných oborech.