Nejste přihlášen/a.
Ahoj,už mě začíná dost štvát vůle na řadící páce,rychlosti jdou řadit všechny sice dobře,ale jak to tam lítá tak se mi to nelíbí. Co s tím udělat,dá se ten řadící mechanizmus nějak repasovat aby neměla páka takovou vůli? Nedávno jsem se svezl s jinou felicií a tam to řazení bylo úplně v pohodě,u mýho to připomíná vařečku v guláši.
Uvítal bych kdyby někdo věděl jaké přesně díly koupit abych to mohl objednat a už jenom opravovat beze strachu že jsem něco zapoměl
Je to felda nový typ 1,3 MPi 1999
Výměna není problém,i když jsem samouk jsem celkem zručný,ovšem celý ten mechanizmus stojí kolem 2600(originál) tak bych spíš chtěl zkusit repasování a nevím přesně jaké díly koupit
To je právě čína,originál stojí přes 2 tisíce. Po tom co čínské ložisko odešlo po dvou týdnech v toto nemám důvěru. Ono repase by byla nejlepší,nač kupovat nové tyče,těm nic není,stačí jen vyměnit ty opotřebené části
Na vrakáči kup táhla z Favorita a budeš spokojenej. Jinak je to vyčvachtané v té vaničce (uvnitř je tuk a dva špunty s gumy s mosazným závitem či ze žl. pozinku). Pomůže jejich mírné vyšroubování uvnitř vaničky. Před vaničkou je Tčko a to se musí měnit. Problém je sehant origo. To snad ani nejde. Vepředu se zase vyčvachtá křížový kloub.
Tento systém táhel jsem repasoval a už nikdy více bych to neudělal. Něco totiž měli autodíli na jednom koci měst, něco e-shop a něco origo škodovka (chtěl jsem mít kvalitu všude). Nakonec ten čas shánění , špinavé ruce a proježděný benzín po městě za to nestojí a je lepší ve škodovce koupit origo táhla nebo tam dát použitá táhla s favorita, tam vyměnit jen spodní pouzdra a je hotovo a bez vůlí.
Systém táhel bylo trojí (Favorití, tento a poslední byl takový hybrid, že nazačátku u převodovky byl takový velký silenblok místo křížového kloubu a pod pákou na konci byl systém Favorit s čepem a pouzdry).