Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vůle v řadící páce felicia

Od: fik odpovědí: 9 změna:

Ahoj,už mě začíná dost štvát vůle na řadící páce,rychlosti jdou řadit všechny sice dobře,ale jak to tam lítá tak se mi to nelíbí. Co s tím udělat,dá se ten řadící mechanizmus nějak repasovat aby neměla páka takovou vůli? Nedávno jsem se svezl s jinou felicií a tam to řazení bylo úplně v pohodě,u mýho to připomíná vařečku v guláši.

Uvítal bych kdyby někdo věděl jaké přesně díly koupit abych to mohl objednat a už jenom opravovat beze strachu že jsem něco zapoměl

Je to felda nový typ 1,3 MPi 1999

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

anonymus*
hodnocení

0x

nejspis budou vadny klouby na mechanice řazeni

anonymus*

nahradni dily sezenes na auto kelly

fik
hodnocení

A nevěděl by jsi přesně který?...nejsem z toho moudrej

pfpetr*
Da se toupit jako celek a cele se to vymeni. Jmenuje se to tyč razeni v autodilech budou vědět . Výměna je také snadná ale musí se provádět pod autem.
fik
hodnocení

Výměna není problém,i když jsem samouk jsem celkem zručný,ovšem celý ten mechanizmus stojí kolem 2600(originál) tak bych spíš chtěl zkusit repasování a nevím přesně jaké díly koupit

nevím co stojí a obnáší repase, ale komplet řazení se nechá koupit za 1400,-

autodilycz.cz/...

fik
hodnocení

To je právě čína,originál stojí přes 2 tisíce. Po tom co čínské ložisko odešlo po dvou týdnech v toto nemám důvěru. Ono repase by byla nejlepší,nač kupovat nové tyče,těm nic není,stačí jen vyměnit ty opotřebené části

gumidek*

Na vrakáči kup táhla z Favorita a budeš spokojenej. Jinak je to vyčvachtané v té vaničce (uvnitř je tuk a dva špunty s gumy s mosazným závitem či ze žl. pozinku). Pomůže jejich mírné vyšroubování uvnitř vaničky. Před vaničkou je Tčko a to se musí měnit. Problém je sehant origo. To snad ani nejde. Vepředu se zase vyčvachtá křížový kloub.

Tento systém táhel jsem repasoval a už nikdy více bych to neudělal. Něco totiž měli autodíli na jednom koci měst, něco e-shop a něco origo škodovka (chtěl jsem mít kvalitu všude). Nakonec ten čas shánění , špinavé ruce a proježděný benzín po městě za to nestojí a je lepší ve škodovce koupit origo táhla nebo tam dát použitá táhla s favorita, tam vyměnit jen spodní pouzdra a je hotovo a bez vůlí.

Systém táhel bylo trojí (Favorití, tento a poslední byl takový hybrid, že nazačátku u převodovky byl takový velký silenblok místo křížového kloubu a pod pákou na konci byl systém Favorit s čepem a pouzdry).

jmhad*

tak to rozeber a uvidíš.Je těžké ti od stolu říci,který kloub je vadný.Třeba bude stačit něco přitáhnout či vymezit. Člověk,když nad věcí přemýšlí,zvládne cokoliv.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]