Vůle v řadící páce felicia

Od: Datum: 29.04.14 17:05 odpovědí: 9 změna: 29.04.14 20:28

Ahoj,už mě začíná dost štvát vůle na řadící páce,rychlosti jdou řadit všechny sice dobře,ale jak to tam lítá tak se mi to nelíbí. Co s tím udělat,dá se ten řadící mechanizmus nějak repasovat aby neměla páka takovou vůli? Nedávno jsem se svezl s jinou felicií a tam to řazení bylo úplně v pohodě,u mýho to připomíná vařečku v guláši.

Uvítal bych kdyby někdo věděl jaké přesně díly koupit abych to mohl objednat a už jenom opravovat beze strachu že jsem něco zapoměl

Je to felda nový typ 1,3 MPi 1999


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: anonymus*
Datum: 29.04.14 17:16

nejspis budou vadny klouby na mechanice řazeni

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonymus*
Datum: 29.04.14 17:20

nahradni dily sezenes na auto kelly

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 29.04.14 18:20

A nevěděl by jsi přesně který?...nejsem z toho moudrej

Datum: 29.04.14 18:29
avatar
Da se toupit jako celek a cele se to vymeni. Jmenuje se to tyč razeni v autodilech budou vědět . Výměna je také snadná ale musí se provádět pod autem.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 29.04.14 18:43

Výměna není problém,i když jsem samouk jsem celkem zručný,ovšem celý ten mechanizmus stojí kolem 2600(originál) tak bych spíš chtěl zkusit repasování a nevím přesně jaké díly koupit

Datum: 29.04.14 18:55

nevím co stojí a obnáší repase, ale komplet řazení se nechá koupit za 1400,-

http://www.autodilycz.cz/zboz…-razeni-xs-6u0711023a/168060/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 29.04.14 19:39

To je právě čína,originál stojí přes 2 tisíce. Po tom co čínské ložisko odešlo po dvou týdnech v toto nemám důvěru. Ono repase by byla nejlepší,nač kupovat nové tyče,těm nic není,stačí jen vyměnit ty opotřebené části

Datum: 29.04.14 20:28

Na vrakáči kup táhla z Favorita a budeš spokojenej. Jinak je to vyčvachtané v té vaničce (uvnitř je tuk a dva špunty s gumy s mosazným závitem či ze žl. pozinku). Pomůže jejich mírné vyšroubování uvnitř vaničky. Před vaničkou je Tčko a to se musí měnit. Problém je sehant origo. To snad ani nejde. Vepředu se zase vyčvachtá křížový kloub.

Tento systém táhel jsem repasoval a už nikdy více bych to neudělal. Něco totiž měli autodíli na jednom koci měst, něco e-shop a něco origo škodovka (chtěl jsem mít kvalitu všude). Nakonec ten čas shánění , špinavé ruce a proježděný benzín po městě za to nestojí a je lepší ve škodovce koupit origo táhla nebo tam dát použitá táhla s favorita, tam vyměnit jen spodní pouzdra a je hotovo a bez vůlí.

Systém táhel bylo trojí (Favorití, tento a poslední byl takový hybrid, že nazačátku u převodovky byl takový velký silenblok místo křížového kloubu a pod pákou na konci byl systém Favorit s čepem a pouzdry).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.04.14 20:13

tak to rozeber a uvidíš.Je těžké ti od stolu říci,který kloub je vadný.Třeba bude stačit něco přitáhnout či vymezit. Člověk,když nad věcí přemýšlí,zvládne cokoliv.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.