Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Logan?

Od: 8976* odpovědí: 9 změna:
je tady nekdo kdo má Logana a zkusenost s ním, jejich stránky znám ale potrebuju víc názorů, nechci žádný dodelej doma ale taky ne auto za 500.000,., jezdim dene tak kolem 100km formana na plyn, takze bych tam hned po ujetí nejkých 2.000 dal LPG- je mi jasné ze padne zaruka na motor a na dily dotcené montází ale plyn je plyn, absolutne bez problemů zatí - uz 5 rok, motor ve skvelém stavu tedy u formana ale karoserie jde do ... cauky

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

doplnit odpověď
hodnocení

0x
Za hodně málo peněz ještě míň muziky :P

doplnit odpověď
hodnocení

0x

Promiň ale srovnávat lpg ve formanu kterej určitě hádám nemá ani stříkačku a v loganu který ji má je blbost,nejsem sice mechanik ale co vim tak stříkačky jsou na plyn celkem problémové (nebo alespoň problémovější)

Další věcí je že do logana bych nešel...to raději nějakou ojetinu (proti ojetinám nic nemam,sám jednu mam) a když nové tak ne logana-celkově mi vůbec nesedí kvalita,zpracování,vzhled...

pájík1
Dovoluji si jako majitel Logana odporovat...nemám ho sice na plyn, ale jsem s ním absolutně spokojen..lepší levnější auto a nové než ojetinu s případnými skrytými vadami...Auto jezdí prima a je velmi prostorné (šíře stejná jak Oktávka, délka o 20cm kratší jak Oktávka) a pro toho kdo zas není náročný je to plně dostačující nové auto za slušné peníze...
8976*
hodnocení

stejně uvažuji když sem se na logana ptal, jen čekám jak vyjedou s tím kombíkem, denně dojíždím do Olomouce což dělá nějakých 90 km a kvalita silnic u nás je na blití - doslova sama jama, tak si myslím, že na rozdíl od škodovek tyto jízdy snese...jen ten plyn...musím hledat... dík a zdar
Je to jen muj názor...s tou kvalitou silnic máš pravdu ale právě kvůli tomu zpracování jak už jsem řikal bych nevěřil že to snese dloho,ale to je věc názoru *smich*
8976*
hodnocení