Delka šroubů nechápu

Od: Datum: 21.04.14 23:04 odpovědí: 8 změna: 23.04.14 05:48
avatar

Zdravím,

mám Passata 1998 a nyní jsem to měl takto: vepředu 10mm podložka pod kola a šrouby délky 27mm vzadu bez podložky a stejnou délku šroubů naprosto bez problému.

Koupil jsem si 10mm podložku, kterou jsem dal dozadu, ale zjistil jsem, že šrouby co jsem měl čili 27mm dlouhé nezašroubuji ani kousek.

Takže jsem si objednal delší šrouby a řekl jsem si budou nové dám je i na předek 40mm dlouhé. Zamontoval jsem je a po pár metrech jízdy jsem zaslechl něco z přední části auta jako když železo o něco dře. Zastavil jsem vymontoval jsem pár šroubl z předních kol a co se nestalo asi 6-7mm ke konci šroubu bylo úplně sedřených, protože už přesahovali.

Jak je možné, že dopředu je potřeba jiná délka šroubu než dozadu když na obou stranách mám 10m podložku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.04.14 23:42
avatar

vzadu máte kotouče nebo bubny?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.14 23:45
avatar

Vzadu i vepředu kotouče.

Datum: 22.04.14 00:07
avatar

jedíné co napadá je rozdílná šíře kotoučů ty zadní jsou kratší ale i tak to smysl nedává

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 08:47
avatar

Smysl to dává. Vpředu je kotouč jinak konstrukčně odlišný než vzadu, proto tam jsou distanční podložky, aby mohly být na všech kolech šrouby stejné délky. Proč něco upravujete, když to funguje naprosto bez problému jak píšete?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 09:07
avatar

Podložka na předních kolech určitě nebyla tu tam musel dát majitel předemnou. A dozadu jse mjí dával z prostého důvodu aby byli kola stejně vylezlé z blatníku. Protože to nevypadalo hezky.

Datum: 23.04.14 05:48
avatar

Aha, takže tuzing. Na originál tuningovou nápravu nemáme, tak tam dáme podložku... No jak chcete. Normální člověk doporučené konstrukční spoje nemění home made postupy, poněvadž ví, že ta konstrukce není navrhovaná jen tak z plezíru a že se při nedodržení jejích zásad může stát průser. Že se ještě nestal, neznamená, že nemůže.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: moto®
Datum: 22.04.14 09:47
avatar

Je to jednoduché, vzadu je jiná konstrukce brzdy než vpředu a zadní šrouby i když jsou delší než mají správně být, vylezou a o nic nechytají a vpředu tolik místa není, tak chytají. Žádný výrobce setriových aut, pokud tedy dobře vím, nedělá rozdílné šrouby pro předek a jiné pro zadek.

doplněno 22.04.14 09:57:

Záleží i na ráfku, já jsem na ten problém narazil když jsem pořídil jiné ráfky na zimní gumy, byly to plecháče, tak jsem pořídil jinou sadu šroubu a byly vzadu bez problému, vpředu chytaly. Tak jsem přední zkrátil. Kdybych nebyl líný, zkrátil bych i zadní, abych to pro příšte nemusel hlídat kam dám kratší a kam delší.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.04.14 09:49
avatar

Ale originálnídélka šroubů je tuším 26-27mm a tyto šrouby dopředu bez podložky by 100% drhli dokonce jsem slyšel od jiného majitele Passata stejného roku, že se mu ani kolo neotočilo a ak je musel také seříznout.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.