Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

TK osobní auto-jak to chodí?

Od: kkubaa odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,pojedu v červnu na moji 1.TK s osobním autem /staším/ jsem začátečník auto jsem si koupil z brigád a přidal mi děda.Mám strach,abych prošel peníze na opravy nejsou studuji žiji jen s dědou.Auto potřebujem lékaři,nákup,bydlíme ne vesnici.Problém je,že mi nejde stahovat okýnko u řidiče/ňáký táhlo ...opravář řekl kolem 3ooo- ty teď nenám /centrální zamykání nazamyká používám klíček,lékárnička 3 roky stará...?Snad jiného nic,alespoň o tom nevím co všechno kontrolují?Baterku a brzdy mám nové.Kamarádi každý říká něco jiného,ale každý byl na TK také jinde-děkuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nejlepší je zkusit si vygůglit ( autoznalosti.cz/... ) a pak budete chytřejší.

Je dobré,nevím co máte za auto,ale u nafty,starší to platí tím víc,takjej nejprve zahřejte (motor na provozní teplotu) a pak protáhněte,třeba jen na trojku ale na max otáček (tzv vyhnat pavouky z výfuku).

Po dojezdu na STK v kanceláři předložit doklady- TP,ORV,kartičku měření emisí + peníze,na vyžádání.pak Vás (většinou to spadá pod jedno,pkd ne tak nejprbve jet na emisní) odešlou na emise-tam zajedete do boxu,technik připojí sondy (otevřete na výzvu motor) na motor a do výfuku,pak bude měřit.Po vykonání vás odešle do kanceláře, tam počkáte na další výzvu.Až Vás vezme mechanik-zajedete na linku-navede Vás na jámu-provede ve vaší přítomnosti vizuální kontrolu spodku auta,snad na celé lince jediná možnost promluvit si beze svědků!pak jdou další kontroly-"vyklepávačka"čepů,stabilizátoru atd-vyhodnpocuje vůle na čepech,řízení atd,pak následují válce na zkoušku brzd,a poslední bývá kontrola a seřízení světel.no a pkd vyhoví,tak Vám nalepí známku-zda na 24 či na 30 dnů,toť otázka.