Nejste přihlášen/a.
Ahoj,dělal jsem přední brzdy na feldě(desky,pístky,vodící čepy,hadičky i trubky) taková menší generálka prostě a neměl jsem k ruce žádného pomocníka který by mě potom pomohl s odvzdušněním. U každého kola jsem párkrát našlápl až tekla čistá nová kapalina,jenže když se pedál pustí,je slyšet že se dovnitř logicky zase natáhne vzduch,ale všiml jsem si že asi po půl minutě počkání ze šroubku začala vytékat samovolně kapalina,takové rychlé kapání nebo spíš malý čůrek.
Až to začalo takhle kapat,utáhl jsem šroubky a udělal zkušební projížďku po ulici,zdá se že to brzdí úplně normálně a samozřejmě ještě líp než před tím..stačí takový postup odvzdušnění nebo mám počkat na pomocníka a ještě to radši udělat znovu?Jsou to brzdy,nerad bych něco zanetbal
Když toto dělávám sám, tak napřed tak jako vy a na závěr jsem napružím pedál kouskem trubky/čehokoli zašprajcovaným mezi brzdový pedál a sedačku židiče. A pak každým ventilkem ještě trošku upustím, abych si byl jist, že utahuji pod tlakem a nenasaji žádný vzduch. (pro každý ventilek samozřejmě znovu našponuji trubku, aby silně na pedál tlačila)
doplněno 14.04.14 23:28:Ano, tu hadičku tam mám po celou dobu samozřejmě také. Bez ní by vyšlapání brzdovky nebylo prakticky možné.
poslední dobou odvzdušňuji sám a to tak, že nasadím hadičku vhodného průměru na povolený odvzdušňovací šroubek a druhý konec ukončím na dně v otevřené lahvičce, která je naplněna ze dvou třetin brzdovou kapalinou a pak jen párkrát pomalu sešlápnu brzdový pedál; pokud na lahvičku vidím (uložím ji vždy tak, abych na ni viděl), když přestanou vycházet bublinky, šroubek dotáhnu a pokračuji na dalším kole
Ahoj. S pomocníkem, nebo bez, podle Tomka, hlavně musí ta hadička, svým koncem, končit v nádobce s brzdovou kapalinou. Pod hladinou. Pak si nenasaje žádný vzduch. Ve dvou to jde pohodlněji a kratší dobu.
Ahoj. Tak si myslím, že by jsi to neměl dělat. Že to zrovna teď náhodou brzdí, to nic neznamená. Ta kapalina je v systému v momentě brzdění pod tlakem a když tu část s odvzdušňovacím ventilkem povolíš, mělo by to být pořád, pod sešlápnutým a drženým pedálem brzdy. Když je tam v tý kapalině nějaký vzduch, měl by v tý nádobce probublávat tou kapalinou ven. A pak ten ventil zas utáhnout a pedál pustit. Jestli tu kapalinu máš v systému už dýl, měla by se všechna vyměnit za novou. Je dost háklivá na příjem vlhkosti a při zahřátí při brzdění, by se v ní mohly vytvořit bubliny, čímž se brzdy zavzdušní a přestanou brzdit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.