Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zere mi to olej

Od: pm* odpovědí: 12 změna:

zdravim, muj VW Golf 1.6 benzin, mi zere olej. Najezdim cca 100 km dene a kazdy dva nebo tri tydny musim doplnovat olej nebot se mi to dostane uplne mimo merku, tzn. ze mi to sezere cca 2 litry za cca 1.500 - 2.000 km.

Co s tim?

diky,

jk

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pac
hodnocení

0x

rychle prodat

 

hodnocení

0x

No pokud někudy neteče ven, tak je zralej akorát tak na generálku motoru nebo výměnu. Hulí to? Fouká hodně přes plnící otvor oleje při nastartovaném autě?

 

hodnocení

0x

Chtělo by to vědět, kolik má cca najeto, jestli byl poctivě olej měněn, jak moc už klepe a pod..

Zkontrolujte, jestli jsou kontakty svíček zasr..é všechny stejně, nebo jen některý válec. To poznáte i jako laik. Můžete třeba dát nové všechny svíčky. Pokud to zkontrojujete za měsíc a budou všechny kontakty černé okouřené, tak už má motor asi dost. To funění z olejového víka už bez zkušeností odhadnete hůř.

doplněno 03.04.14 11:52:

Předpokládám tedy, že jste si jistý, že někudy nekape.

 

erikch*
hodnocení

0x

začal bych omytím motoru(wapka s horkou vodou) někde na jámě,auto na zvedák a nejdřív zjistit zda olej neuniká někde "zvenku",pokud o.k.,bude nutná rozborka(těsnění hlavy)-pokud si auto chcete nechat a dál jej užívat,jinak už se to asi nevyplatí...

asd*

A sundáním hlavy získá co? Kromě jistoty že zprovoznění pro prodej bude za pár tisíc...

erikch*

...jistotu...bud těsnění,nebo pístní kroužky atd. a pár tisíc za "znovuzprovoznění" k prodeji?-jsme v čechách,takže v takové situaci těžko někdo kupuje nové šrouby hlavy a další,takže pouze starline těsnění,zkompletovat a jde z baráku...proto jsem vyjádřil úvahu zda si tazatel auto chce nechat(není shnilé atd.) protože pokud to neteče např.těsněním sání apod.,ale "jede vnitřkem",bude to něco stát...

asd*

Já bych začal zjišťováním jestli žere přes kroužky nebo přes gufera. Gufera bych si vyměnil, kroužky pustil z domu bez sundavání hlavy...

Mám dotaz, taky nám 1.6 žere olej (Felicia), kroužky se dají poznat podle kompresního tlaku, nebo na to musím jinak? Díky. Případně jak zjistím, že to žere přes gufera ventilů?

Ještě tu padlo o funění z olejového víka, přijde mi, že naše funí dost, ale asi to budu muset porovnat s jinou, dobrou Feldou. To by znamenalo kterou závadu? Předpokládám, že taky kroužky.

asd*

Komprese napoví, ale není to jistota - těsnicí kroužky OK, stírací nestíraj.

Funí z víka - profukuje kolem gufer.

 

mark21
hodnocení

0x

Klasický nešvar motoru 1,6 VW. Často to žere přes gufera ventilů nebo vychozené dříky nebo přes pístní kruhy

Prvně se ale podívej jestli to někde mechanicky neteče,i když to by jsi asi viděl louži oleje,kdyby to teklo v takové míře

Pokud to žere motor tak generálka nebo jiný

 

pm*
hodnocení

diky za nazory a tipy...je to divny, je to asi 3-4 roky nazpet co mi to zacalo delat a mechanik mi na to vymenil tu hadici kterou se tam leje olej... asi rok mi to vydrzelo skvele, ale cca pred dvema lety to zacalo opet...

olej nikde netece. mimochodem mam nove tesneni u vany

no uvidime, dneska jsem tam nalil dva litry oleje a resetoval kilometrovnik - uvidim, kolik km to vydrzi

prodavat ho zatim nechci

takjan*

Leckteré motory mjí spotřebu do litru/tisíc uvedenou normálně..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]