Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zapojeni sireny k autobaterii

Od: shenor odpovědí: 18 změna:
Dobry den,
Jak mam zapojit sirenu na fotce k autobaterii?
Jsem laik.
Dekuji

Zapojeni sireny k autobaterii
Zapojeni sireny k autobaterii #2

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

foo*
hodnocení

0x

černý někam ke kastli a ten druhý k alarmu

hodnocení

0x

k autobaterii? červený na + a černý na -

jen pokud to budeš zkoušet doma, nacpi do toho hadru a otoč postav na koberec "zvukovodem" dolů, jinak se z té hlasitosti po*reš *smich*

shenor
hodnocení

A to jen pripojim ty draty k baterce tak jak jsou? Zadnou koncovku nebo tak neco? A cerny teda na minus nebo na kostru?
foo*

Proč na baterku? Bude to furt řvát. Jinak mínus nebo kostra, toje fuk, kabel z mínusu vede na kostru.

shenor
hodnocení

To neni sirena k alarmu je to jako megafon/ruzne zvuky
foo*

No, ale i tak, pokud sirénu samotnou hodíte na baterku tak bude řvát bez přestání.Neni k tomu nějaký modul nebo něco?

shenor
hodnocení

Ano je k tomu jeste kabel k ovladaci do kabiny
foo*

Tak pak ta siréna musí být zapojena přes ten ovladač.

shenor
hodnocení

To tezko je to jako mikrofon s tlacitky -> dlouhy kabel k sirene.
Ze sireny vedou dva 15cm kabely cerveny a cerny +ten dlooouhy kabel k mikrofonu. Kdyztak jeste vyfotim.
Jen mi je divne, ze bych ty dratky JEN pripojil k baterce bez nejakych koncovek..jen odpojit kabely od baterky a nasadit to k nim a zapojit? Dekuji
foo*

Tak pokud jeto takhle a ten dlouhý kabel je k siréně na pevno tak stačí jen hodit ty dva vodiče na baterku. Stačí povolit svorky baterie a jak jsou na těch svorkách matice, tak namotat vodiče pod ně.A ten minus pól může být jak na baterce tak i na kastli.

hodnocení

0x

záleží na tom co od toho čekáš pokud jí chceš jen vyzkoušet jestli chodí tak plus baterie červená mínus baterie černá