Nejste přihlášen/a.
Zdravím Vás kolegové,
kamarádovi blbne na Peugeotovi 106, motor 1.0 benzín, r.v.98 tuším, škrtící klapka. Prý je to levná záležitost, ale údajně to dokáže namontovat jen autorizovaný servis. Není to blbost? Máte s tím někdo konkrétní zkušenost? Popř., kolik stojí výměna v normálním servisu? V autorizovaným prý 6tis :-O Díky
Jestli tam náhodou nemá SPi od Bosche, co má i Favorit a Felda (ta co máš ty Cobráku ).
Jednoduchá demontáž a žádná past. Dobře se to čistí acetonem, ale ten moc nesnáší plasty (některé druhy). Ovšem je obsažen skoro v každém čističi klapek a karburátorů.
doplněno 01.04.14 22:28:Možná je ta vstřikovací jednotka (klapka) vychozená nebo špinavá a pomůže tudíž čištění a pak napíchnutí na VAG (proto ten servis). Po čištění vznikne úbytkem špíny díra a motor by běžel špatně, takže se diagnostikou resetuje.
doplněno 01.04.14 22:33:Nová origo klapka je dosti drahá, takže pokud je 6000,- za ni + servis, možná by to sedělo, ale je to zbytečně předražené. Ideální je sehnat klapku jinou nebo se pokusit tuhle vyčistit.
Dosti se stává, že na těhle jednotkách se vydírají snímací potenciometry. Ty jsou pod plastovou přírubou v ose klapky (u Feldy, když si stoupneš čelně k PP kolu a pak koukneš pod filtrbox na klapku. U Peugotu neví, jak je klapka orientovaná, ale kámošovi by jsi už poradit dokázal kde je co
Potenciometry
Snímače úhlu natočení (na celkovém pohledu 4 - první obrázek s popisky na celou klapku/jednotku)
Diagnostika to umí zahlásit jako nesmyslný signál.
Závada může být ovšem i jinde...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.