Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyvaření karoserie

Od: jakel odpovědí: 7 změna:

Dobrý den chystám se na vyvaření karoserie u favorita. Možná bude potřeba vyměnit př.část př. podlahy je zde přidělaný zadní silentblok ramene. Zajímalo by mě jestli s tim má někdo zkušenost čemu se vyvarovat jak svařet ( na tupo )? atd. aci.cz/... Každá informace se hodí Díky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

0x
Každopádně při vytváření podlahy pozor na izolace uvnitř(ani Soptik nestíhal všechno) takže uvnitř az na plech...prvně základ sváření( ne babovky) je očistit podklad zase az na plech(plastak jde krásné horkovzduchem) no a klasika plech(žádný pozink apod.) Předpokládám ze s COckem umis...podlaha. dni problém na estetiku se az zas tak nehraje...držák čehokoli není problém,podle stavu si vyhrát s plechem a nůžkami na plech...tak at se dílo daří...:)

 

parazit
hodnocení

0x

Zdravim

Nechci ti kazit tvoje nadšení pro věc,ale je to strašná práce i když stím máš skušenosti natož jestli to děláš poprvé.

Naposled jsem dělal zadní lemy a nezůstalo jenom u toho.a to je už pět let.

Nevim v jakém stavu ta kastle je ale at píchneš kam chceš tak se ti ztoho vysype lavor rezu.

Použival jsem COčko 0.8drat a slabý proud.

Držim palce a hodně trpělivosti.

 

endyfrog*
hodnocení

0x

Asi bych už v této době neřešil to opravovat jasné je kam šáhneš tak bude rez pokud pořádně neočistíš a pořádně nenavaříš ,naboduješ tak je to na rok dva a vše bude reznout .Pokud budeš opravdu pečlivý a vše dobře uděláš třeba prodloužíš životnost ale jisté je to že ty dva tři roky a shnije to co neuděláš

 

hodnocení

0x
avatar opicak

Zrovna tento díl je snad nejsilnějším plechem na favoritu. Připadá mi divné, že jestli je tento díl na výměnu, ostatní musí být už po smrti. Favoritů mi prošlo rukama desítky, ale tohle "nehnilo". To že se to utrhlo od podlahy pod nohama je normální. Jinak od výroby jsou ty podlahový plechy přesazený přes sebe a "poheftovaný".

Jak píšou ostatní, zvaž jestli je na co vařit Zdravý plech 0,8 je docela umění bodovat, ale rozhodně se to dělá líp, než pohnilá 1,5. A rovněž tak je otázkou cena opravy a cena vozu, tedy jestli to má smysl. Na levé straně budeš muset demontovat brzdové a palivové trubky. To může také znamenat výměnu za nové.

Osobně bych se do toho nepouštěl, pokud neděláš veterána, ale to by ses zase neptal na postup. Ti co dělaj veterány mají zkušenosti.

jakel
hodnocení

Lemy a prahy jsou vyvařeny jeden práh je ťuknutej tak ten udělám asi znova. Pravá podlaha je celkem zdravá levá nic moc viz. obrázek omlouvám se za kvalitu foceno před 2 rokama . Svářim cočkem 0.8 drát. Cenu to určitě pro mě má . Všechny brzdový i palivový trubky mám nový. Komplet interiér půjde ven to je jasný je ještě něco potřeba vymontovat z motorověho prostoru kromě ( trubek a ramena ) . Veterány nedělam jsem vyučen automechanikem tak snad to půjde když tak aspoň získám naky ty zkušenosti :D .

Vyvaření karoserie
erikch*
Pokud jsi mel COcko v ruce tak při dodržení základů shora se toho neboj...pouzdro uložení z.silentbloku ramene by melo byt sroubovane(jestli si dobře pamatuju) a není tudíž součástí podlahy...
danys*

dělal jsem jednou u feldy a už bych to nedělal. dal bych to někomu, kdo to už několikrát dělal.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma jak svářet

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]