Nejste přihlášen/a.
Už 2x se mi vyvařila voda z motoru. Poprvé jsem tam měl termostat , podruhé už ne, vyndal jsem ho a přesto se zase totálně vyvařila a vytekla přepadem poprvé jsem musel dolévat kolem 5 litrů a podruhé už bez termostatu jen cca 3 litry vody. Čím to je způsobeno? Je možné, že chladič je částěčně neprůchodný(ucpaný) a nedokáže náporem vzduchu uchladit? Přitom teploty ještě nejsou tak vysoké, co budu dělat v létě až na slunci bude 50 a ve stínu 35?
Určitě mluvíš o Š 105,nebo 120.To má díky dlouhému potrubí k chladiči mnoho možností,jak se zavzdušnit.Bublina zabraňuje správné cirkulaci.K zaplynování může způsobit i prasklé těsnění pod hlavou,kdy zplodiny z motoru vnikají do chladicí kapaliny.
U chladiče je trojcestný kohout,jímž to chce občas vzduch vypustit.Pokud by byl ucpaný chladič,stačí ho tlakovou vodou protiproudu propláchnout,aby účinnost trochu stoupla.Ale tato závada by se nevyskytla najednou,ale postupně.
JABRAKA
Vlasto,?
opravdu jde o škodovku? Domnívám se na rozdíl od Jabraky, že klidně máte těsnění pod hlavou§ Ale to musíte sdělit více informací. Opravdu se voda vyvaří, to že se teplota dostane přes 100°C? Nebo jen po zahřátí začne voda vybublávat a pak teprve vyvaří?
Samozřejmě by to mohlo být i vinou zavzdušnění, jak píše Jabraka, ale na to by jste asi přišla. Topí topení?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.