Nejste přihlášen/a.
pokud přijedete po vedlejší silnici a budete chtít odbočit vlevo, do které části napojení na hlavní silnici si najedete? zakreslil jsem cca. dva body A a B. v zeleném sektoru občas stojí zaparkované auto. jde o to, že auta přijíždějící po hlavní a odbočující do vedlejší ulice, to řezají nejkratší vzdáleností a denně se tu setkávám s troubením,couváním,nadávkami atd. dokonce se tu rády otáčejí autobusy
doplněno 25.03.14 11:25:zapoměl jsem na foto, zde:
Na téhle křižovatce bych se moc do prostoru "B" necpal. Bude-li z leva do té vedlejší odbočovat nějaký long vehicle, v lepším případě zatarasíte křižovatku a budete couvat, pokud bude kam. V horším případě vám to orve.
Souhlasím s nickem hujerem. Dva pruhy na té vedlejší nejsou nakresleny vodorovným značením a tak se klidně zastavím u pravého kraje, dávám znamení o změně směru jízdy v křižovatce doleva a ti za mnou i když jedou doprava, tak hezky počkají ! )
nic moc dlouhého nehrozí, ulice je do 3,5t. max autobus, ale ten případně pustí odbočujícího. pokud zastavíte při pravém okraji, tak vás čekající za vytroubí. pokud najíždíte na bod B, tak vás smete přijíždějící z hlavní, protože je línej auto objet. skoro denně vidím, že tak auto zastaví a dohadují se. pak jsou střelci, kteří to auto rovnou podjedou. já jsem samozřejmě pro najetí na bod B. je tu však ještě jedna věc a to je, že pokud stojí dvě auta vedle sebe, tak nevidí ani jeden a že už tu bylo bouraček, hlavně tím, že už se rozjel pro najetí na hlavní,ale nakonec mu něco jelo, tak zastavil a zezadu to do něj ťukne
Toníku, ale to tak taky nemůžeš.
"zastavím u pravého kraje, dávám znamení o změně směru jízdy v křižovatce doleva" předpis ti nařizuje vlevo, nikoliv vpravo!!
Správné řešení je to, které si každý zvolí. Páč je přesvědčen o své pravdě.
Vždy se bude situace posuzovat individuelně. Neznám podrobně toto místo, ale tak ja jste to namaloval je to špatně. Musíte vycházet z toho, kde je střed vozovky. Zde vidím, že střed vozovky není tam jak děláte bod "B", ale promítněte si šířku silnice na hranici křižovatky. Páč podobné situace jsou na hodně místech, klidně ten obrubník, který je vidět na obrázku vlevo, může být ještě více vlevo o metr 2,3 klidně i 5 metrů, nebo tam nebude vůbec.
Osobně bych zastavil v místě "A".
správně se najíždí kolmo na hlavní, jak kvůli výhledu doprava, tak kvůli místu pro vozidla odbočující z hlavní doleva na vedlejší. Je dobré nechat vpravo od sebe místo pro ty co z vedlejší jedou doprava. Tj. střed auta mezi A a B. Střed auta na B je už moc vlevo.
Parkující auto - nesmí být blíž než 5m před přechodem, a aby mohl stát tak vedle něj musí zbýt 6m místa
Řadíš se pokudmožno co nejblíže ke středu , ale tak, aby v prvé řadě mohly do vedlejší ulice odbočit auta z hlavní (abys jim tam nechal prostor). Jestliže v zeleném sektoru stojí auto (bez ohledu na to, jestli tam stát může nebo ne) a kvůli tomu nemohu auta za tebou obbočit doprava, není tvůj problém, ty se nesmíš postavit jakoby už do protisměru a omezovat ostatní.
tak ono na něm ani správně nemáš zastavit.. aspon nás to tak učili.. jenže tady to asi ani jinak nejde
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.