Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem-Nove rozvody - m. jede na dva valce

Od: onnndraaa® odpovědí: 11 změna:
Dobry den ,
Mam velkou smulu .Menil jsem rozvodovy remen .Po zkompletovani a nastartovani ,motor bezi perfektne, nechal jsem ho bezet dokud nevypl sytič a pote stale krasny chod a pravidelny volnobeh ,otacky se ani nehnou .Motor jsem vypnul ,po chvili znovu nastartoval a zkusil jsem se projed , jen kolecko kolem baraku .Ujel jsem zhruba 300m a pote nastal ten problem. Najedou pokles vykonu ,a mel jsem co delat abych se dostal zpatky , musel jsem porad prislapovat na plyn aby motor nezhasnul ,takhle bez toho vykonu jsem ujel jeste zhruba nejakych 160m .Potom jsem zacal zjistovat kde je problem .Zjistil jsem ze auto jede jen na prvni a ctvrty valec ,kdyz jsem odpojil kabely z druhyho a tretiho valce tak se ten motor choval porad stejne .Jiskra tam normalne jde z kabelu i na svickach ,ale co je divne ze svicky byly suche .V cem by mohl byt prosim vas problem? Myslim si ze je praskly tesneni pod hlavou mezi druhym a tretim valcem a nebo muze to byt preskocenyma rozvodama po 300m jizdy? Nebo kde by mohl byt problem? Dekuji za odpoved. .

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Logicky-fouklo by těsnění nebo praskla hlava-olej půjde do vody,voda do oleje nebo tlak plynů do vody či oleje,ale asi těžko by toto způsobilo ,že dva válce nejedou!Předně co je to za auto,typ motoru rok výroby atd,takto asi těžko někdo zodpovědně bude moci radit.Od toho také může odvíjet skočení rozvodů-u dehtů by to nejelo vůbec-potkaly by se písty s ventily,u některých benzínů asi také i když jsou motory kde se mimo to že nejede nic neděje (tuším to tak měl opel v kadetu ale nwn objem ,zdy 1,3 či 1,6 či jaký!)

doporučuji stejně ,nejprve zkusit nastavení rozvodů,pro sichra,poté jít dále!doprava paliva elktro atd!

doplněno 23.03.14 18:45:

Asi jak píší-Honza a další.Pkd by bylo skočeno o jeden až dva zuby (tím pádem by se nic nepotkalo),ale je ožné,ale není logicky možné,aby šli dva válce dobře a další dva nikoliv,budto vše nebo nic,a je jedno zda u vačky (vaček-DOHC,předpokládám dvě ) nebo kliky!

hodnocení

urcite nejdriv mrknu na ty rozvody ,jedna se o motor 4G63 6bolt 2.0 dohc Mitsubishi Eclipse 1992. Me to prave zmatlo ,uz jsem mel praskle tesneni pred dvema lety a taky 2 a 3 valec nesel. Tak asi je to mozne ze tim preskocenim rozvodu to taky prestalo takhe fungovat ,hlavne na to chce mrknout

tak ideálně by bylo změřit kompresní tlaky... pak uvidíš.. pokud tam nebudou moc velké rozdíly tak to musí jet,.. kdybys měl blbě nastavenou vačku tak nevim jestli by zrovna dva jely a dva ne.. to by asi jelo cele na houby a nebo nejelo vubec

hodnocení

a kdyz by to bylo skoceny jen dole na klikovce? tak by se to mohlo projevovat tak ze by ty dva valce nesly?

já bych to na rozvody neviděl osobně sem kdysi koupil opla a byly špatně daný rozvody o 2 zuby auto normálně jezdilo jen nemělo ten správnej výkon

koukl bych na vstřiky jestli otvíraj jak maj jestli sou dobře nasazený konektory a prošel veškerou elektriku v motorovým prostoru -rozebrat konektory, očistit kontakty a prostříknout

doplněno 23.03.14 19:13:

co to tu mám za obrázky?

Problem-Nove rozvody - m. jede na dva valce
Problem-Nove rozvody - m. jede na dva valce #2
Problem-Nove rozvody - m. jede na dva valce #3

 

jmhad*
hodnocení

0x

Těžká odpověď.Kdyby přeskočil rozvodový řemen,šly by špatně všechny válce.Zkušenost říká hledat to v elektrice. Jiskra nemusí "skákat" pod tlatem a hledá si snazší cestu ke kostře. Ty svíčky mohou být suché,zapálily v jiný čas než měkly.Jinou svíčku,jiné kabely,podívat na víčko rozdělovače a na palec. Pak jít dál - ale druhá zásada zní - hledat závadu v místě,kde jsme se hrabali naposled. První je jednodužší,to druhé už složitější.

hodnocení

jeste me napadlo ze by to byly spatne vstriky .Me uz prave jednou prasklo tesneni mezi druhym a tretim valcem. Jdu se ted presne podivat jak je to s temi svickami jestli budou suche nebo mokre
doplněno 23.03.14 07:25: tak ta druha a treti svicka je trochu vlhka ale ne moc a jde citit benzinem.
doplněno 23.03.14 07:36:

Tak jsem se znovu dival ,nastartoval jsem a motor po chvilce zhasnul ,tak znovu , a pak se drzel .Podival jsem se na ty svicky ,a jsou teda nakonec trosku vlhke ale ne nejak moc ,a jdou citit benzinem ,tak to vidim zase na praskle tesneni pod hlavou :( uz jednou jsem ho mel praskle - pred dvema lety ,tenkrat oprava vysla na 4000kč ,a nebo mohlo by to byt preskocenymy rozvody? zatim jsem se dival jen na horni rysky ,podle nich nic nepoznam ,chce to videt ten spodek aji .Mohly by se tak projevovat preskocene rozvody ze 2. a 3. valec vubec nejde? To prasknuti tesneni se mi zase nejak nezda ,protoze jsem to nejak nevytacel ani ,jel jsem fakt opatrne tu prvni jizdu po vymene rozvodu a do tech 300m to jelo uplne nadherně.

 

asd*
hodnocení

0x

Posunutý rozvod to nebude, to by šly špatně všechny 4 válce a ne jen dva. Zaměřil bych se na elektriku a na opakování závady s tím těsněním (pokud se to chová stejně tak je to dost možné - sice nové těsnění, ale těsnící plochy původní = pravděpodobnost netěsnosti ve stejném místě)

hodnocení

jsem na to zvedavy co zjistim ,skoda ze je ted spatne pocasi. Stalo se to tak rychle ze po prerazeni z jednicky na dvojku mi ti trosku cuklo ,protoze ta spojka zabira uz taky docela nahore ,a najednou byl ten pokles vykonu .Kdyby to tesneni prasklo tak si myslim ze by se ten vykon mozna nejak postupne ztracel ,ale fakt nevim ,musim hlavne videt ,ty rozvody ze spod ,jestli to tam preskocilo ..prave bych se i trosku divil proc by to tesneni prasklo ,jel jsem fakt pomalu a nevytacel kdyz to byla prvni jizda s novymy rozvody,ale zase je divny ze se to chova zvlastne ,ze nejdou ty dva prostredni valce ,nevim jestli by se to tak mohlo stat kdyz se ty rozvody rozhodi ,uvidime

doplněno 24.03.14 13:01:

tak uz je skoro jisty ze je praskle tesneni pod hlavou :( ..Na ty rozvody jsem se dival a ty sedi

klusik*

Tak držím palce, já těsnění měnil tuten víkend :) A s tím (když už to bylo dole) šly i rozvody, pumpa, napínáky, chlazení, olej, filtry (vzduch, olej), rozdělovač, kabely... prostě celková investice asi 6000, nákupní seznam dlouhej jak z kauflandu při slevách, ale vyplatilo se ;) Mám klid a vím, že jsem "po generálce" a nemusím to chvilku řešit ;) ;)

Jinak na www.rover.klusik.cz je o tom malé psaní ;)

hodnocení

ahoj uz to mam davno opraveny :) investice byla asi nejaky 1500kc ,jen za tesneni ,orech na golu a nejaky drobnosti jeste. Opravili jsme si to sami pred garazi a jede to ted super ,vymenil jsem i gufero na jedne vacce a zrepasoval svody :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]