Nejste přihlášen/a.
V nekolika clancich se pise, že baterka se ma v aute merit nekolik hodin PO JIZDE, event. PO DOBITI.
V nekterych servisech mají akci "testovani" baterie a je to na počkání. Je takový test k něčemu? Jistě, není přesný, jen orientační. Jaký naň máte názor? Tak když je to zadarmo, proč né, si myslím já. A kdyžtak se taky hodí tomu servisu, že prodá někomu nový akumulátor
Druhý poddotaz: Co drží napětí v PP, aby po vyndání baterky si pamatoval celkový ujetý kilometry (a klidně zapomněl nastavený čas atd...?) Nějaká nevybitelná baterčička?
paměť byla zodpovězena, teď k tomu testování baterky. Baterka se má měřit voltmetrem v klidu, ne ihned po jízdě (protože je nějakou dobu ještě zvýšené napětí po dobíjení), ale z měření napětí se dá jen jakžtakž určit úroveň nabití, ovšem nic to nevypovídá o jejím stavu. Na opak testery baterií dokáží baterii zatížit a zobrazit výsledek, důležitá je především "tvrdost", kdy při velkém odběru nesmí hodně klesat napětí. Na to právě slouží tyto testery a je to alespoň něco vypovídající údaj, na rozdíl od samotného napětí baterie.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.