Jak využít nájezdy

Od: Datum: 20.03.14 20:41 odpovědí: 10 změna: 01.04.14 13:44

Už je zase na programu přezouvání na letní gumy a přicházejí problémy se zvedáním vozu. Pořídil jsem si nájezdy, které využívám při výměně oleje v motoru. Zatím jsem však nepřišel na postup, při kterém by se nájezdy daly využít i při výměně kol. Poradí někdo? Mám hydraulický zvedák pojízdný i tzv. panenku, ale nemám nastavitelné podpěry.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.03.14 20:49
avatar

Rampičky slouží k ulehčení jakékoliv práce na podvozku,pokud není přístup na zdviž,rampu nebo jámu!Nechápu jak byste jej chtěl použít na jarní či podzimní výměnu kol..Ovšem některé rampičky mohou mít ještě plochu pro hever,takže by to šlo ale neviděl jsem je,jen jsem o tom slyšel.

Ja na nich dělal výměnu a potom opravu výfuku,a za v brzku ještě kuchnutí katu a výměnu lambdy.Výměnu oleje dělám bez nich ,jen zvednu autí do nejvyšší servisní polohy,což jsem i na klasických dělal bez nich.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: laik
Datum: 20.03.14 20:54

Najezdy na vymenu kol snad nepotrebujes. Kdyz stoji auto na zemi, povolis srouby (prvni otacku nebo dve) na jedne strane auta. Zvednes heverem, vyroubujes srouby, vymenis kola, zasroubujes srouby, lehce dotanout, spustit na zem a dotahnout na pevno.

Do auta nebudes nijak strkat, takze tech par sekund na heveru vydrzi.

V nejhorsim muzes ty najezdy podlozit pod napravy na dane strane auta (jestli ti hever dostatecne zvedne auto, abys ty najezdy pod napravy dostal).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 20.03.14 21:01
Ty nastavitelne podpery stoji uz od asi 400,-Kc.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.03.14 21:18
avatar

Ono je dost těžké využít nájezdy pro výměnu kol, když to auto právě na těch kolech sedí. Nějak však nechápu, v čem shledáváte problém, jak sám píšete, máte i pojízdný zvedák. To je právě věc, která se z mého pohledu jeví jako výborná pro výměnu kol. Alespoň já jej pro tyto účely používám, přehazuji kola při každé sezóně na šesti autech, takže jsem líný u každýho vynorovat hever a klíč, takže vezmu pojízdný hever, trhák z goly s patřičnými ořechy a jde se na to. Běžně přehazuji celé auto za zhruba 20minut, takže pohoda

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.03.14 19:19

Ahoj. Jak píše kolega nade mnou. Kolečkový, dvoutunový hever nemá chybu. Já ho pod auťák, z důvodu ohnilosti, dávám rovnou pod spodní rameno. A dělám to tak i u lepších aut, mých starších sousedů, kterým ty kola taky prohazuji. Ten dvoutuňák by lehce zvedl celé běžné auto.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: luke237
Datum: 21.03.14 20:10
Proc by nemel zvednout cele auto, kdyz je na 2 tuny a auto ma kolem 1,5 tuny?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.03.14 21:24

Díky za odpovědi, vidím, že to s nájezdy nepůjde. Používám také ten pojízdný zvedák, u kterého je ale ten problém, že musí stát na rovném a tvrdém podkladu, protože při zvedání auta pojíždí na kolečkách. Stačí pak, aby kolečko zapadlo do spáry mezi dlaždicemi a už se zvedák začíná kroutit a ničit ")) A to víte, na chalupě moc té rovné a tvrdé plochy není.

Datum: 21.03.14 21:54
avatar

Jak jednoduché-to je problém,kousek fošínky pod zvedák?Stačí cca 25cm široky a cca 50cm dlouhý-podložit pod zvedák...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.03.14 17:41
avatar

A co tak dát pod zvedák kus 3mm plechu?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.14 13:44

Jo, to by bylo dobrý, ale na chalupě mám tak nanejvýš plechové šablony, co mi zbyly ze střechy a ty mají cca 1 mm :))

3 mm tlustý plech mají tak někde v kotlárně:))

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.