Palivové vedení - koroze

Od: Datum: 19.03.14 07:16 odpovědí: 5 změna: 20.03.14 10:01
avatar

Kutilové,jak dobře ošetřit /bez výměny/ zkorodované funkční palivové trubky?

Děkuji za Vaše praktické zkušenosti.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.03.14 08:15

Moje osobní zkušenost:co 3 roky lehce přejet ocelovým kartáčem a natřít hustším rezistinem. Na mé Š 120 MÁM STÁLE PŮVODNÍ TRUBIČKY UŽ 30 LET. Jmenujte mi dnešní auto, kde by tolik vydržely.Nevím, zda je to pravda, ale u nějakého dnešního auta se musí brzdové trubičky co 5 let vyměnit, bez ohledu na stav. Z toho jsem se chvíli vzpamatovával.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.14 17:45
avatar

Dnešní palivové trubky přežijí auto,nebot nejsou kovové ale plastové,a brzdové ,pkd jsou jako na vozech s hydrem od xantiíí výše ,komaxitové,tak jsou taky schopné přežít auto!

To Kjanik tdyž tvrdíte že se musí co 5 let měnit,tak proč máte na stodváce ještě stále původní?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 19.03.14 10:14

Z8leží na stavu, pokud jsou zrezlé víc než jen na povrchu tak bez milosti vyhodit, obzvlášť pokud v nich je benzín ;) Jinak klasika očistit, odrezovač a antikorozní nátěr.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.14 20:06
avatar

Na otázku je jednoduchá odpověď - rezistin nebo podobné "svinstvo". Ale docela bych rád věděl, proč se bráníte výměně. Je to otázka několika stovek a vyrobí a vymění vám je každý solidní servis (neznačkový tam jsou jen originály) za pár desítek minut. Až to praskne, tak možná ty ušetřené peníze "vylejete" na cestu.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.03.14 10:01
avatar

pokud bez výměny,vzal bych auto na zvedák(rampu apod.) celé potrubí vyndal z těch platových úchytů pod celým autem,ale neodpojoval,alespon uvidíte jak jsou na tom(snadný ohyb,prohnutí,prasknutí je jasné že),mechanicky očistil ocelákem,ošetřil chemicky kys.fosforečnou(např.Odrezovač) a následně "napatlal" čímkoli na podvozky...(osobně mám ještě zásobičku Rezistinu z dob komunismu,čili opravdu funkční ochrana a ne jakože ekologická náhražka z dnešní doby)...Jinak poznámka s "originalitou" potrubí(nejen)-vše co si automobilka nevyrobí sama(což je tak asi 3/4 celého auta) je a není originálním dílem-automobilky do prvovýroby montují zrovna to nejlevnější na trhu-takže i v rámci jednoho modelu a motorizace i v jednom jediném roce může být ten který komponent i třeba od tří výrobců(takže podle v čechách rozšířeného dogmatu jsou tři "originály") a dělají to jak Němci,tak Francouzi,Italové atd.je to jen a pouze o penězích...

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.