Felicia 1.3 Mono, CHCÍPE PO STARTU

Od: Datum: 15.03.14 19:30 odpovědí: 6 změna: 24.03.14 16:21

Ahoj mam problém se svojí felicií 1.3 s tím prvním motorem, který má jeden vstřikovač (MonoMotronic, SPI, nikoli MPI), včera vše bylo OK, ale dnes po nastartování mi to vždy chcíplo, startér točil normálně a když nastartoval tak se otáčky vyhouply tak na 400 a po jedné vteřině od nastartování to chcíplo, takhle to chcípalo pořád, pak to šlo nastartovat v pohodě když byl motor dostatečně zahřátý. Nevíte co s tím? Děkuju

doplněno 15.03.14 20:25:

Zapoměl jsem dodat, že když ten motor byl studený tak jsem to startoval a hned přidal plyn a chvíli ho držel a rozjel jsem se, pak to jelo v poho, ale kdybych ten plyn hned po tom startování nezmáčkl, tak by to chcíplo, když ten motor nebude úplně zahřátý. A asi před třemi měsíci mi měnily Halův snímač, kvůli tomu že to nechtělo vůbec točit při startování, vypadalo to jako když je v háji startér, a taky to při jízdě pocukávalo občas, ale ten Halův snímač mi vyměnily za originál a vyřešilo se to. Tedka ten startér točí normálně ale jakmile to chytne tak to po vteřině zhasne, při nějakých 400 otáček, nezhasne to když, hned po startu přidám plyn.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.03.14 19:44
avatar

A neupadly vam kliče?

Myslím to vážně, někdy se rozloupne kryt klíče a vypadne z něj imobilizer. Ten má za úkol AŽ po nastartování motoru zkontrolovat, zda bylo použití klíče oprávněné. Pokud nedostane kladnou odpověď, motor zastaví. a nebo se taky mohla přerušit cívka, co je u spínačky. Opět imobilizer.

doplněno 15.03.14 19:45:

imobilizer v klíči je černý hranolek velikosti asi 4x4x10 mm

doplněno 15.03.14 19:47:

jestli se to ale minimálně jednu udrželo v chodu, i tak to může imobilizer být.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 15.03.14 20:21

Zapoměl jsem dodat, že když ten motor byl studený tak jsem to startoval a hned přidal plyn a chvíli ho držel a rozjel jsem se, pak to jelo v poho, ale kdybych ten plyn hned po tom startování nezmáčkl tak by to chcíplo, když ten motor nebude úplně zahřátý.

Datum: 24.03.14 08:04

Druhý den už to šlo startovat uplně normálně, v ten den co to nešlo nakopnout tak pršelo.

Datum: 15.03.14 22:51

Immo dobrý nápad. Ještě bych prošel tlak paliva. Jestli není na odchodu palivové čerpadlo (klidně jde jen vyměnit motorek čerpadla a nemusí se to měnit celé).

Možná bych prošel nastavovač volnoběhu. Felicia snadno komunikuje s kabelem KKL USB VAG-COM. Na domácí diagnostiku supr věc

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.14 08:04

Druhý den už to šlo startovat uplně normálně, v ten den co to nešlo nakopnout tak pršelo.

Datum: 24.03.14 16:21
avatar

to vypadá že de do háje zapalovací cívka

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.