Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Utesneni trubky serva

Od: stihl odpovědí: 11 změna:

Potreboval bych proadit mam prdlou trubku serva v nepristupnem miste. s autem najezdim tak 7 tis km rocne. behem mesice sem musel dolit skoro litr kapaliny do serva,takze unik docela velky,ale resil sem to u kamosa na zvedaku ejstli by to nejak slo zpravit a on rikal,ze jedine vymontovat trubku a zavarit coz znamena napravnice dolu, prevodovka dolu? ABS,baterka,predni naraznik, chladice,sahara odpojeni klimy proste prace tak na 2 dny s cenovkou okolo 5 tis kdybyb to slo vse povolit a nic se neznicilo. trubka prolina v miste u podbehu neda se tam dostat sroubovakem kvulivysokem tlaku tam stejne asi nic nezabere ani kdybyb se to urizlo a propojilo hadici,ale to stejne nejde,protoze se neda zasurubovat sponka zkousel sem. Ted otazka jestli zkouset nejak obmotat trubku nejakou specialni zamosatavici askou aby to aspon castecne utesnilo nebo me napadlo to necim zakapat(tekutykov,roztaveny asfalt apod),ale ten tlak asi vse vytlaci co? nejvic me stve,ze to kape na chodnik to,ze doliju za rok olej za 500 kc me nejak neboli

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jm*
hodnocení

2x

Zalepení tekutým kovem apd, je oprava dočasná. Lepší by bylo ji demontovat a zavařit, případně vyměnit za novou.

stihl
hodnocení

cely komplet trubky stoji pres 6 tis kc. takze to radej jezdit bez serva nez dat za takovou prkotinu 11 tis

 

jm*
hodnocení

0x

Pokud je trubka kovová, nechte ji zavařit, to Vás nepřijde draho. Odhaduji cca do 500 Kč

stihl
hodnocení

nikdo nechapate,ze to je koplet trubek nazohybany a kazdej pohyb znamena prasknuti na jinem miste je to z hliniku. ja to sundaval z auta,kde sme vytahl uplne vse a stejne sem to poskodil a nemohl prodat,takze vim o cem mluvim.

kdyz se to bude zhorsovat,tak se to bdue zhorsovat neco akutniho budu resit az pak. ted me tech par deci nezabije,ale i tak olej neni zadarmo

 

hodnocení

0x
avatar opicak

Jestli je trubka s nějakou prasklinou, tak se to bude zhoršovat. A co je to prosím za auto, podle toho vašeho popisu to vypadá tak, že když ho stavěli, tak položili trubku a pak kolem ní dodělali celý auto?

14.03.14 14:45
erikch*

opicak-zajdi se někdy mrknout(postačí youtube) na výrobu aut na lince...následné de-montáže nejsou prioritou konstrukce a výroby(i s ohledem na profit zn.servisů výrobce)-takže ano jak palivové tak i brzdové potrubí(zde okruh serva) se montují dříve než jde nápravnice s motorem a převodovkou...pro názornost stačí triviální Felicie-kdo kdy měnil palivové potrubí a "procpával" ho tou pidi mezírkou mezi řízením a spodkem kabiny ví o čem je řeč...

No ale k problému samotnému-potrubí okruhu serva jde ve větší části nahradit tlakovými hadicemi(v odpovídajícím průměru)-a spony na stažení-nejsou zdaleka jen šroubovací(perforované),každá slušnější dílna má ty kleště na pérové spony,které se fakt vejdou všude,nebo i ocelové pásky s odpovídajícími kleštěmi...

No možná jsem měnil palivové a brzdové trubky na jiné Felicii než vy, ale žádný problém jsem v tom neviděl. Za 15 minut není co řešit. Asi jiná jednodušší felicie.

tak dostat tam brzdové trubky (za posledních 14 dní jsem dělal na dvou feliciích) byl docela porod, ale dá se to, hlavně není problém si je trochu narovnat a až následně naohýbat, taky v případě nouze pomůže trochu popustit nápravnici.

 

hodnocení

0x
avatar opicak

Tak jste mi tím popisem něco připomněl:


Přesně tohle mě taky hned napadlo *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]